ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گجت بعدی شیائومی در راه است؛ جاروبرقی رباتیک هوشمند

کمپانی شیائومی را بیشتر به خاطر اسمارت فون هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می شناسیم، اما همان طور که می دانید این شرکت تا به امروز محصولات هوشمند دیگری مانند ترازو، لامپ، پلوپز، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

کمپانی شیائومی را بیشتر به خاطر اسمارت فون هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می شناسیم، اما همان طور که می دانید این شرکت تا به امروز محصولات هوشمند دیگری مانند ترازو، لامپ، پلوپز، تبلت، ابزارهای سلامتی و ... را نیز عرضه کرده.

در همین رابطه، تصاویری از بسته بندی دستگاهی فاش شده که نمایی از یک جاروبرقی رباتیک هوشمند به همراه لوگوی شیائومی روی آنها به چشم می خورد، در نتیجه می توان گفت به زودی شاهد رونمایی از این محصول جالب و عجیب از سوی کمپانی چینی مذکور خواهیم بود.

Xiaomis-robot-vacuum-cleaner-leak_2

لازم به ذکر است که جاروبرقی های رباتیک طی چند سال اخیر جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند، اما مدل های پیشرفته آنها قیمت گزافی دارند. در این میان می توان به سری «رومبا» از کمپانی iRobot یا محصولات شرکت Neato اشاره کرد.

البته اطلاعات چندانی در مورد جاروبرقی شیائومی در دست نیست و از بسته بندی آن نیز چیزی عایدمان نمی شود، اما اسکرین شات موجود از اپلیکیشن مربوط به دستگاه مذکور می تواند نحوه عملکرد آن را مشخص سازد.

Xiaomis-robot-vacuum-cleaner-leak_3

با این تفاسیر، نمی توان انتظار محصول ارزان قیمتی را از شیائومی داشت، و شایعات نیز حاکی از آن هستند که این جاروبرقی هوشمند با قیمت حدود 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد که اگرچه مبلغ بالایی محسوب می گردد، اما در مقایسه با مدل Roomba 980 با قیمت حدود 900 دلار، نسبتاً مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی