ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گزارش ویدیویی دیجیاتو از رویداد استارتاپ میت‌آپ تبریز [تماشا کنید]

همان گونه که مقرر شده بود، استارتاپ میت‌آپ تبریز، رویداد کارآفرینانه ی جمعی از فعالان فناوری اطلاعات تبریز با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی دولت، روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه در مرکز شماره ی ۳ ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

همان گونه که مقرر شده بود، استارتاپ میت‌آپ تبریز، رویداد کارآفرینانه ی جمعی از فعالان فناوری اطلاعات تبریز با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی دولت، روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه در مرکز شماره ی ۳ اداره ی فنی و حرفه ای این شهر برگزار شد.

سخنرانی‌ توسط برخی از شناخته شده ترین مربیان کشور و بنیانگذاران استارتاپ های موفق بخشی از این رویداد بود که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. بخش دیگر رویداد نیز به ارائه و رقابت ۱۰ استارتاپ تبریز برای کسب رتبه ی برتر و دستیابی به جوایز اختصاص داشت که با انتخاب سه تیم برتر از دید داوران و تیم منتخب مخاطبان پایان یافت.

گفتنی است به غیر از جوایز نقدی، حمایت های معنوی زیادی نیز برای تیم های برتر در نظر گرفته شده است.

به گفته ی برگزار کنندگان رویداد استارتاپ میت‌آپ تبریز، یکی از مشکلات اصلی زیست بوم استار‌تاپی این شهر، عدم وجود ارتباطات حرفه‌ ای میان فعالان این حوزه است که سعی شده بود از طریق تشویق حضار به شبکه سازی و تعامل سازنده در طول رویداد در جهت بهبود آن قدمی برداشته شود.

دیجیاتو نیز به عنوان حامی رسانه ای این رویداد، با حضور در استارتاپ میت‌آپ تبریز، گزارش ویدیویی جالبی تهیه کرده است که توجه شما را به آن جلب می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • darush_fathi
    darush_fathi | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    بابا دیجیاتو توروخدا ویدیوهاتو تو سرور آپارات نزااااار خیلی سرعتش پایینه ? ? ? ?

  • vahed
    vahed | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    ممنون دیجیاتو عزیز که این رویداد رو پوشش دادین، من خودم اهل تبریز هستم و خیلی خوشحالم که همچین مواردی یواش یواش تو شهرمون داره راه میفته و امیدوارم تو شهرهای محروم دیگه هم این موارد به یک رویداد جدی تبدیل بشه، البته معتقدم فعلا ایده ها خیلی پختگی لازم رو ندارند و لازم هست بیشتر روی ایده ها کار بشه

مطالب پیشنهادی