ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون بخش خودرو را نیز به فروشگاه آنلاینش اضافه کرد

آمازون از سرویس جدیدی تحت عنوان «Amazon Vehicles» به عنوان مقصد جدید خریداران و علاقه مندان به خودرو رونمایی کرد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می دهد که وسایل نقلیه را بر اساس ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

آمازون از سرویس جدیدی تحت عنوان «Amazon Vehicles» به عنوان مقصد جدید خریداران و علاقه مندان به خودرو رونمایی کرد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می دهد که وسایل نقلیه را بر اساس ویژگی های مختلف از جمله نوع بدنه، سازنده، مدل، میزان مصرف سوخت، سیستم دنده و غیره بررسی کرده و از قیمت آنها باخبر شوند.

سرویس «خودروهای آمازون» در واقع مرجعی برای اطلاعات مورد نیاز خریداران ماشین های نو به شمار می رود. در این مجموعه، نظرات مالکین، ویژگی ها و قابلیت های خاص آن مدل، گزینه های سفارشی سازی (مثلاً مشاهده اتومبیل در رنگ های مختلف) و غیره به نمایش در می آیند.

همچنین خریداران قادرند همچون دیگر محصولات آمازون، سؤالاتی را در مورد خودروها بپرسند.

amazon-vehicles-1

به عنوان مثال با کلیک روی تویوتا کمری 2016، رنگ های مختلف در کنار تصاویری از نمای خارجی و داخلی، قیمت پایه این مدل، مشخصات اصلی و آپشن های مختلف آن نمایش داده می شوند. افرادی هم که مالک این مدل خودرو هستند، می توانند به قسمت «گاراژ» رفته و قطعات، لوازم جانبی و غیره را در آنجا بیابند.

«آدام گوتسک» مدیر بخش خودروی آمازون در مورد این سرویس جدید می گوید:

هدف ما، فراهم ساختن اطلاعات کافی برای یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین انتخاب های مشتریان، یعنی خرید اتومبیل است. با این سرویس، آنها در هر مرحله با اطلاعات کافی تصمیم گیری خواهند کرد. سرویس «خودروهای آمازون» منبعی غنی برای مشتریان یا علاقه مندان به اطلاعات وسیله نقلیه یا لوازم و قطعات جانبی به شمار می رود، که دانش کلی، نظرات افراد و تجربیات دیگر مالکین را نیز در بر می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    شد پاتوق من خخخ

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    اوووف, چه توپ. کاش چند سال دیگه دبجیکالا هم از اینکارا کنه.?

مطالب پیشنهادی