ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم از دوربین بدون آینه X-A3 و لنز پرایم 23 میلیمتری رونمایی کرد

کمپانی فوجی فیلم جدیدترین مدل از دوربین های بدون آینه سطح مبتدی با قابلیت تعویض لنز تحت عنوان کلی سری X را با نام X-A3 معرفی کرد. این دوربین، نسخه ارتقاء یافته از مدل قبلی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

کمپانی فوجی فیلم جدیدترین مدل از دوربین های بدون آینه سطح مبتدی با قابلیت تعویض لنز تحت عنوان کلی سری X را با نام X-A3 معرفی کرد. این دوربین، نسخه ارتقاء یافته از مدل قبلی یعنی X-A2 به شمار می رود که حسگر 24.2 مگاپیکسلی از نوع APS-C در آن به کار رفته، قابلیت فوکوس خودکار آن بهبود یافته و نمایشگرش قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد.

Fujifilm-xa3-2

ظاهراً این شرکت با بهره گیری از مکانیسمی ویژه، توانسته میزان چرخش نمایشگر را در مقایسه با نمونه قبلی 5 درجه بهبود داده و به 180 درجه کامل برساند، در نتیجه استفاده از آن برای ثبت سلفی تا حد زیادی ساده تر خواهد شد. علاوه بر این، ویژگی های جدید تشخیص لبخند و روشن سازی رنگ پوست نیز به قابلیت های پیشین تشخیص چهره اضافه شده.

Fujifilm-xa3-3

با این حال، حتی اگر طرفدار سرسخت سلفی گرفتن نباشید، باز هم نمی توانید از X-A3 چشم پوشی کنید. این دوربین با حسگر 24.2 مگاپیکسلی و سیستم فوکوس 77 نقطه ای (49 نقطه در حالت فوکوس متمرکز) تصاویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد، ضمن اینکه حالات تصویربرداری جدیدی نیز به آن اضافه شده و در مجموع 11 جلوه ویژه عکاسی را فراهم می سازد.

Fujifilm-xa3-4

گفتنی است X-A3 همراه با کیت لنز 55-16 میلیمتر با گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 مجهز به OIS II و در رنگ های نقره ای، قهوه ای و صورتی با قیمت 599 دلار به بازار عرضه می شود.

Fujifilm-xa3-6

علاوه بر این دوربین بدون آینه، فوجی فیلم از لنز پرایم واید جدیدی نیز رونمایی کرد. این لنز که XF 23mm f2 R WR نام دارد، با تمامی دوربین های سری X که قابلیت تعویض لنز دارند، سازگار بوده و در برابر رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم است.

Fujifilm-xa3-5

طبق اظهارات کمپانی فوق، این لنز حرفه ای وقتی روی دوربین های X-Pro2 یا X-T2 سوار شود، قادر است در کمتر از 0.05 ثانیه روی سوژه مورد نظر فوکوس نماید. قیمت این محصول که از نیمه دوم شهریور ماه به بازار می آید، 449 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی