ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات سخت افزاری Moto Z Play در وب سایت GFXBench رؤیت شد

چند روز بیشتر به آغاز نمایشگاه بین المللی IFA 2016 برلین باقی نمانده، و اگرچه کمپانی موتورولا در این زمینه سکوت اختیار کرده، اما کارشناسان معتقدند بالاخره شاهد رونمایی از «موتو زی پلی» در این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

چند روز بیشتر به آغاز نمایشگاه بین المللی IFA 2016 برلین باقی نمانده، و اگرچه کمپانی موتورولا در این زمینه سکوت اختیار کرده، اما کارشناسان معتقدند بالاخره شاهد رونمایی از «موتو زی پلی» در این مراسم خواهیم بود.

در همین راستا به تازگی مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه از وب سایت GFXBench به بیرون درز کرده و شایعات پیشین را کاملاً تأیید می کند، یعنی با موبایلی میان رده اما قدرتمند، با قابلیت پشتیبانی از Moto Mod ها روبرو هستیم.

برویم سر اصل مطلب. طبق اطلاعات منتشر شده Moto Z Play با شماره مدل XT1635 از چیپست ساخت کوالکام با هشت هسته پردازشی 2.0 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 بهره مند است، ویژگی هایی که با اسنپدراگون 625 مطابقت دارد.

در این تلفن همراه 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده، ضمن اینکه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 در آن جای گرفته. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن قرار دارد.

motoz-play-gfxbench-results

البته چیزی که در مشخصات فوق دیده نمی شود، قابلیت بسیار جالب و کاربردی این سری اسمارت فون است که همچون Moto Z از ابزارهای جانبی تحت عنوان کلی Moto Mods پشتیبانی می کند، با این تفاوت که در «موتو زی پلی» شاهد جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هستیم، در نتیجه ضخامت آن اندکی بیشتر خواهد بود.

با این تفاسیر، می توان انتظار داشت برچسب قیمت مناسب این تلفن همراه، باعث فراگیرتر شدن ایده موبایل ماژولار شود، چیزی که G5 ال جی چندان موفق به اجرای آن نشد، ضمن اینکه دو مدل Moto Z و Moto Z Force نیز به خاطر قیمت بالا هنوز در رده ابزارهای لوکس جای گرفته و جایگاه معمول در بین کاربران عادی را پیدا نکرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی