ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید از Mi Note 2 شیائومی وجود نمایشگر خمیده برای آن را تایید می کنند

تلفن هوشمند Mi Note 2 شیائومی اخیرا در کانون توجه قرار گرفته و اخبار و اطلاعات زیادی در مورد آن به بیرون درز می کند. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده هم این موبایل شش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

تلفن هوشمند Mi Note 2 شیائومی اخیرا در کانون توجه قرار گرفته و اخبار و اطلاعات زیادی در مورد آن به بیرون درز می کند. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده هم این موبایل شش گیگابایت رم را در خود خواهد داد و در نتیجه نخستین اسمارت فون شیائومی لقب می گیرد که با این میزان رم به بازار عرضه می گردد.

براساس شایعات همچنین انتظار می رود که این دستگاه نمایشگری با ابعاد 5.5 اینچ و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل داشته باشد و توان پردازشی اش را هم از طریق یک پردازنده آدرنو 530 دریافت کند. علاوه بر این گفته می شود که این موبایل 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و اندروید 7.0 نیز از قبل روی آن نصب شده باشد.

این را هم اضافه نماییم که براساس شایعات قبلی قرار بود این موبایل چیپست اسنپدراگون 821 را در خود داشته باشد اما اطلاعاتی که اخیرا در مورد سرعت کلاک چیپست دستگاه به دست آمده نشان می دهند که احتمالا با اسنپدراگون 820 روبرو خواهیم بود. نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که نسخه دیگری از این گجت نیز ظاهرا قرار است همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی تولید شود.

امروز اما رندرهای تازه ای از این موبایل به دست آمده که تایید می کنند Mi Note 2 نمایشگری با لبه های خمیده دارد و از دوربین اصلی دوگانه بهره می گیرد. علاوه بر این از روی تصاویر می توان به وجود پورت  Type-C USB روی آن پی برد.

Renders-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (1) Renders-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (2) Renders-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (3) Renders-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (4) Renders-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • tam
    tam | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    خدا رو شکر تو ایران همه مدعی هستند و ادعا دارند و یه جوری از یک برند کور کورانه دفاع میکنند که خود صاحب اون کمپانی یا خانواده درجه یکش نمیتونن اونطور دفاع کنند!!!! یک کمپانی که بعد از مدتها تولیداتی داره ارائه میده که قیمتش نسبت به رقبا خیلی به صرفه تر هست با قدرت سخت افزاری همانند رقبا،اونوقت بعضی اشخاص شروع میکنند به ایراد گرفتن،یا ایراد گذاشتن ،شیائومی پتانسیل به زانو در آوردن تمامیه برندهای انحصارگر رو داره ،چه بعضی ها خوششون بیاد چه بدشون بیاد????

  • hamid
    hamid | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    این روزها همه شدن سهامدار سامسونگ?

  • | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    این روز ها همه از سامسونگ کاپی میکنن ، شما چطور؟ ?
    همه شدن زیراکس

  • masoudking
    masoudking | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    خوده سامسونگم نمیتونست اینجوری از رو خودش کپی کنه????

مطالب پیشنهادی