ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل در حال تبدیل شدن به انتخاب اصلی کاربران، حتی در محیط خانه است

عده زیادی از تحلیلگران باور دارند که آینده رایانش دیجیتالی اتکای بیش از اندازه ای به موبایل دارد. با این حال، زمانی که بحث موبایل پیش می آید، گویی همه اشاره به «در حرکت بودن» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

عده زیادی از تحلیلگران باور دارند که آینده رایانش دیجیتالی اتکای بیش از اندازه ای به موبایل دارد. با این حال، زمانی که بحث موبایل پیش می آید، گویی همه اشاره به «در حرکت بودن» داریم.

این موضوع تا حدی هم حقیقت دارد. اما تحقیقات جدید نشان می دهند که کاربران حتی در خانه، یعنی مکانی که گجت ها و صفحه نمایش های بزرگتری در اختیارشان قرار دارد هم به شدت به موبایل متکی هستند و از آن استفاده می کنند.

موسسه های مختلف اذعان دارند که بخش زیادی از ترافیک خود را حتی در ساعاتی که کاربر در خانه خود است، از طریق دستگاه های موبایل، یعنی تلفن های هوشمند و تبلت ها دریافت می کنند.

mobile data usage at home - sandvine-w600

این موضوع علت مشخصی هم دارد. به تازگی استریم موسیقی و البته استریم ویدیویی محبوب تر شده و از یک سو باید سهولت استفاده از ابزارهای موبایل برای چنین اقدامی را نیز در نظر گرفت. در حال حاضر زمانی که بحث استریم ویدیو پیش می آید، تعداد زیادی از کاربران ترجیح می دهند به جای استفاده از کامپیوتر ویندوزی خود، صرفاً آیکون اپلیکیشن یوتوب در موبایلشان را لمس کرده و شروع به تماشای ویدیوی مورد نظر خود کنند.

هرچند که هنوز هم تعداد کاربرانی که برای استریم ویدیویی از کامپیوتر استفاده می کنند بیشتر است، اما تعداد افرادی که برای همین کار از موبایل استفاده می کنند، در حال افزایش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی