ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی تازه سرفس پرو ۴ و طعنه های مکرر مایکروسافت به اپل

در ماه های اخیر مایکروسافت چندین آگهی تبلیغاتی برای سرفس هایش تولید کرده که به ویژگی های این محصولات اشاره دارند. در برخی از همین تبلیغات، مایکروسافت به برتری خود نسبت به محصولات اپل اشاره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

در ماه های اخیر مایکروسافت چندین آگهی تبلیغاتی برای سرفس هایش تولید کرده که به ویژگی های این محصولات اشاره دارند. در برخی از همین تبلیغات، مایکروسافت به برتری خود نسبت به محصولات اپل اشاره می کرد.

اما ردموندی ها این بار آگهی تازه ای تولید کرده اند که در آن سرفس پرو ۴ رقیبی مستقیم برای مک بوک ایر به حساب آمده؛ مک بوکی که طراحی اش سال هاست تغییری نداشته و خبری از نسل تازه پردازنده های اینتل هم در آن نیست.

همین موضوع توجه مایکروسافت را جلب کرده و بخش عمده ای از آگهی سرفس پرو ۴، مربوط به ناتوانی های مک بوک ایر در برابر تبلت مذکور است.

برای مثال مایکروسافت جدا نشدن نمایشگر مک بوک ایر و فقدان ویژگی تاچ در آن را یک نقص بزرگ عنوان می کند، در حالی که شما می توانید با قلم سرفس، روی نمایشگر آن به یادداشت برداری بپردازید. سپس می شنوید: «مک بوک کاربرد پذیری پایین تری دارد. سنگین تر و کند تر است». این جملات در مورد لپ تاپی بیان می شوند که در زمان معرفی اش، «استیو جابز» آن را از یک پاکت نامه اداری خارج کرد.

به هر حال مایکروسافت تصمیم گرفته تا به این شکل رقابت را با اپل ادامه دهد و به جای تمرکز مستقیم بر محصول خود، برتری های سرفس (یک تبلت) را نسبت به مک بوک ایر (یک لپ تاپ) بیان کند و ویژگی تاچ و استایلوس را جزء برتری های آن قلمداد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    کل نندازید بابا ....یه هفتس یه Pro i5 خریدم خدایی این سیستم چقدر یه پارچس و چه روونه ... نگید با pc رده یک کار نکردم که همین الان هم 5820 روی Rampage V Extreme یه ترا ssd سمسانگ و 32 گیگ رم DDR4 دارم براتون تایپ میکنم .... این سرفس واقعا اعجوبه ای هست ... همه چی یه طرف اون رزولوشن وحشتناکش یه طرف .... با قلمش و برنامه های مخصوصش کار طرح زدن انجام بدید عاشقش میشید یه آنتی ویروس آنلاین Web root هم براش خریدم که به سرعت دستگاه کاریش نباشه ... بگم 5 ساله خرید به این خوبی نداشتم بیراه نبوده ..

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    سرفیس مثل یه دکستاپ عمل میکنه البته نه به اون حد، اما داره پیشرفت میکنه و حداقل دیگه لزومی به داشتن یه لپ تاپ نیست که فقط از کیبوردش استفاده بشه،مکبوک که جدای از زیباییش واقعا کار خاصی نمیشه باهاش کرد، بنظرم یه ایپد پرو همون کار مک رو انجام میده اگه قصدمون از استفاده مصرف محتوا باشه

  • j
    j | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    اقا بنده که کلا با لپ تاپ میانه خوبی ندارم و سرفیس برای خیلی خیلی عالیه...یه چیز بین لپ تاپ و تبلت...عالیه...درمورد مقایسه هم در هر صورت سرفیس برتری داره.مخصوصا تاج ....اپل هم یه عمری محصولاتشو کوبوند تو سر ماکروسافت و سامسونگ حالا هم نولت اینا شده

  • آریا . M
    آریا . M | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    ماکروسافت اول سرفس رو با مکبوک 15 اینچی مقایسه کرد بعد مکبوک 13 اینچی بعد که دید در حد اونها نیست گیر داد به مکبوک ایر قدیمی ولی بازم در حد اونم نیست .
    کی حاضره لپتاپ و مکبوک 13 و 15 اینچی باریک و قدرتمند رو کنار بگذاره و این محصول ناقص با سخت افزار معمولی و گرانقیمت رو بخره .! (قدرت پردازنده بالاترین کانفیگ سرفس بوک (3200دلاری ) و سرفس پرو 4 (2700 دلاری) در حد قدرت پردازنده مکبوک " 13و لپتاپ ویندوزی 1300-1500 دلاریه)
    سرفس بوک در حالت بسته حتی از مکبوک 15 اینچی با اون قدرت و مشخصات بالا در حالت بسته هم ضخیمتره .لپتاپ قدرتمند ویندوزی سبک وزن بماند .

    • heydar hejazi
      heydar hejazi | ۸ شهریور ۱۳۹۵

      مک بوک قدرتمند؟؟؟میشه بگی قدرتش از کجاس؟؟از گیم؟از نرم افزارهای مهندسی؟؟عزیزم مک بوک فقط برای نت گردی و ویرایش فیلمو عکس میخوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی