ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نکسوس Sailfish و انتشار رندرهای تازه در کنار مشخصات سخت افزاری

HTC، شرکتی که برای اولین بار یک موبایل تجاری اندرویدی را روانه بازار کرد، امسال قرار است دوباره با گوگل همکاری کرده و نکسوس های ۲۰۱۶ را توسعه دهد. مانند سال گذشته، گوگل برنامه دارد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

HTC، شرکتی که برای اولین بار یک موبایل تجاری اندرویدی را روانه بازار کرد، امسال قرار است دوباره با گوگل همکاری کرده و نکسوس های ۲۰۱۶ را توسعه دهد. مانند سال گذشته، گوگل برنامه دارد تا دو تلفن هوشمند سری نکسوس را عرضه نماید.

همانند سال پیش، یکی از دستگاه ها نمونه ای مرغوب تر خواهد بود در حالی که دیگری یک میان رده است. در این بین «Marlin» نام رمز موبایل مرغوب تر بوده و «Sailfish» هم قرار است دستگاهی میان رده باشد.

امروز چند رندر تازه در کنار مشخصات سخت افزاری این دو موبایل در وب سایت «Weibo» منتشر شده. با نگاهی به تصاویر می توان دید که با طراحی نه چندان مرسومی سر و کار داریم که می تواند بازخوردهای مختلفی را دریافت کند. اگرچه سال پیش نکسوس 5X آمده بود تا همان زبان طراحی نکسوس ۵ را زنده نگه دارد، اما امسال گویی با نمونه ای کاملاً جدید و البته کمی هم عجیب رو به رو هستیم.

برای مثال پنل پشتی ظاهری دوگانه دارد و سنسور اثر انگشت به همراه دوربین دستگاه نیز در بخش فوقانی آن جای گرفته اند. از سوی دیگر در وب سایت چینی بیان شده که محصول مورد اشاره، در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی معرفی خواهد شد.

اما در خصوص مشخصات سخت افزاری، با یک میان رده قدرتمند رو به رو هستیم. این محصول نمایشگری ۵ اینچی و مجهز به رزولوشن 1080p دارد و در هر اینچ از این صفحه نمایش ۴۴۰ پیکسل به کار رفته است.

چیپست دستگاه هنوز مشخص نیست ولی پردازنده ای که درون چیپست به کار گرفته شده ۶۴ بیتی با ساختار ۸ هسته ای بوده و از فرکانس پردازشی ۲.۰ گیگاهرتز بهره می برد. رم دستگاه نیز ۴ گیگابایتی انتخاب شده و حداقل حافظه داخلی آن هم به ۳۲ گیگابایت می رسد.

دوربین های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در دو سوی دستگاه قرار گرفته اند و همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید، جای اسکنر اثر انگشت نیز همان پشت موبایل است. اچ تی سی یک باتری ۲۷۷۰ میلی آمپری را نیز برای تلفن هوشمند خود در نظر گرفته و درگاه ارتباطی آن نیز  از نوع USB-C است.

همچنین طبق شایعاتی که امروز منتشر شده، احتمالاً نکسوس های HTC به ترتیب با قیمت 449 و 599 دلار عرضه شوند. البته توجه داشته باشید این قیمت برای نسخه های 32 گیگابایتی عنوان شده و احتمال دارد که مدل هایی با ظرفیت بیشتر، قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

انتظار می رود که اچ تی سی در ماه های پیش رو و قبل از پایان یافتن پاییز، از نکسوس هایی که با همکاری گوگل توسعه داده، پرده بردارد.

 

htc-sailifsh-render-3-w600

htc-sailifsh-render-8-w600

htc-sailifsh-render-7-w600

htc-sailifsh-render-6-w600

htc-sailifsh-render-5-w600

htc-sailifsh-render-4-w600

htc-sailifsh-render-2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Seper Solgi
    Seper Solgi | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    Googleرسما اومده گند بزنه به htc

  • javad
    javad | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی قشنگه

  • meysam
    meysam | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    یا خدا این چیه؟؟؟؟!!

  • masoudking
    masoudking | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    ای کاش پشتش دو رنگ نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی