ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Blu Pure XR با چیپست Helio P10 به قیمت 300 دلار در آمریکا عرضه شد

کمپانی آمریکایی «Blu Products» چندی قبل از رونمایی موبایل اندرویدی جدیدی خبر داد. این تلفن همراه با نام Blu Pure XR از امروز در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شده. اسمارت فون میان رده Pure ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

کمپانی آمریکایی «Blu Products» چندی قبل از رونمایی موبایل اندرویدی جدیدی خبر داد. این تلفن همراه با نام Blu Pure XR از امروز در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شده.

اسمارت فون میان رده Pure XR در فروشگاه های آنلاین «آمازون» و «بست بای» با قیمت 300 دلار به فروش می رسد. همان طور که انتظار می رود این موبایل با شبکه های 4G LTE اپراتورهای T-Mobile و AT&T کاملاً سازگار است، ضمن اینکه دو رنگ طلایی و خاکستری برای آن در نظر گرفته شده.

یکی از مهم ترین ویژگی های این تلفن همراه، چیپست به کار رفته در آن است. کمپانی Blu چندی پیش خبر داد که با شرکت «مدیاتک» وارد قرارداد شده، تا یکی از قوی ترین محصولات آنها یعنی Helio P10 با پردازنده 8 هسته ای 2.0 گیگاهرتزی را در Pure XR به کار بگیرد، و حال ضمن تحقق این وعده، Blu توانسته 4 گیگابایت رَم را نیز در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی در این موبایل میان رده جای دهد.

به لطف بهره گیری از چیپست قدرتمند مدیاتک، این اسمارت فون از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فناوری های پیشرفته برخوردار است. گشودگی دیافراگم ماژول دوربین رقم f/1.8 را نشان می دهد، ضمن اینکه سنسور 1/3 اینچی و لنز 6 قطعه ای در آن به کار رفته.

از دیگر قابلیت های کاربردی این دوربین می توان به HDR لحظه ای یا بلادرنگ، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، و فوکوس لیزری اشاره کرد. ضمناً دوربین دوم با کیفیت 8 مگاپیکسل در جلوی دستگاه خودنمایی می کند.

گفتنی است نمایشگر به کار رفته در موبایل Blu Pure XR با اندازه 5.5 اینچی، از نوع سوپر امولد با کیفیت تمام اچ دی است، و نسل سوم پوشش محافظ کمپانی کورنینگ یعنی گوریلا گلس روی آن به کار رفته. بدنه این اسمارت فون از فلز بسیار با کیفیتی ساخته شده و حسگر اثر انگشت فوق سریع آن روی دکمه Home جای گرفته.

وظیفه تغذیه این سخت افزار قوی را باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد، و با فناوری شارژ سریع می توان طی 10 دقیقه شارژ باتری، به 5 ساعت مکالمه پرداخت. همچنین فناوری صدای فراگیر DTS به کار رفته در این تلفن همراه می تواند طرفداران دنیای موسیقی را خوشحال تر از قبل سازد.

لازم به ذکر است Pure XR به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید مارشملو برخوردار شده، اما هنوز هیچ صحبتی در مورد ارتقاء به نسخه 7.0 به گوش نرسیده.

در ادامه تصاویر رسمی این موبایل را مشاهده نمایید:

blu-purexr-1 blu-purexr-6 blu-purexr-5 blu-purexr-4 blu-purexr-3 blu-purexr-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    چه خوش قیمت با این سخت افزار خوبش اونم آمریکایی که معلوم با کیفیت

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    از ظاهرش خوشم نیومد

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    این گوشی مشخصات دیگه ای هم داره که ننوشتیید مثل
    3D Touch
    استفاده از آلومینیوم سری 7000 برای ساخت بدنه
    یو اس بی Type-C
    که با این مشخصات و م شخصاتی که شما گفتین یه گوشی عالی رو نشون میده اونم با 300 دلار

  • سامان کاملی
    سامان کاملی | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    کاشکی از این گوشی ها وارد ایران هم میشد

مطالب پیشنهادی