ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی به جای Mate S2 و Mate 9، محصولات دیگری را به نمایشگاه IFA می برد

هوآوی در روز پنج شنبه، ۱۱ شهریور ماه یعنی دقیقاً یک روز پیش از آغاز به کار IFA 2016، یک کنفرانس خبری برگزار می کند اما به تازگی یکی از مدیران این شرکت خبر داده که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

هوآوی در روز پنج شنبه، ۱۱ شهریور ماه یعنی دقیقاً یک روز پیش از آغاز به کار IFA 2016، یک کنفرانس خبری برگزار می کند اما به تازگی یکی از مدیران این شرکت خبر داده که در این رویداد نباید انتظار موبایل هایی پرچمدار همانند Mate S2 یا Mate 9 را کشید.

البته هوآوی خبر می دهد که با میان رده هایش به آلمان سفر می کند و در این میان انتظار کشیدن برای موبایلی موسوم به «NOVA» منطقی تر است.

این شخص البته بدون ارائه مشخصات سخت افزاری یا بیان اطلاعات دیگر از محصولات پرچمدار، صرفاً عنوان نموده که باید در بازه زمانی دو ماه آینده انتظار موبایل های برتر را کشید. وی همچنین عنوان کرده که هوآوی تصمیم دارد در این بازه زمانی، رابط کاربری «Emotion UI» را نیز به‌روز رسانی کند.

«ریچارد یو» (Richard Yu) مدیر اجرایی بخش ابزارهای دیجیتالی هوآوی امروز با ارائه دو تصویر در «Weibo»، اشاره به معرفی دو دستگاه موبایل می کند.

gsmarena_003 (2)

gsmarena_003-w600

اگر به خاطر داشته باشید هوآوی، Mate S را سال گذشته در نمایشگاه IFA رونمایی کرد اما حالا تصمیم ندارد نسل دوم آن را دوباره در همین مکان روی صحنه ببرد. باید در ادامه دید موبایل های میان رده ای که هوآوی با خود به IFA می برد چه هستند و چه ویژگی های شاخصی را به نمایش می کشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    از همین عکس میشه فهمید که بسیار زیباست .

  • hamid
    hamid | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    هواوی عالیه

  • masoudking
    masoudking | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    به به گوشی داریم چه گوشی...خوشگل خوش استایل با کیفیت???

مطالب پیشنهادی