ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت نرم افزاری مایکروسافت برای رفع مشکل باتری سرفس پرو 3 منتشر شد

چندی پیش در خبرها خواندید برخی از کاربران سرفس پرو 3 گلایه دارند که بعد از شارژ کامل این دستگاه باتری آن تنها یک ساعت دوام می آورد، حالا ظاهرا مایکروسافت آپدیت نرم افزاری تازه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

چندی پیش در خبرها خواندید برخی از کاربران سرفس پرو 3 گلایه دارند که بعد از شارژ کامل این دستگاه باتری آن تنها یک ساعت دوام می آورد، حالا ظاهرا مایکروسافت آپدیت نرم افزاری تازه ای را ارائه نموده که انتظار می رود مشکل یاد شده را برطرف کند.

البته ناگفته نماند این مساله نخستین بار چند ماه پیش بود که از سوی برخی کاربران گزارش شد و بعد از گذشت این مدت، غول فناوری آمریکایی تازه به فکر ارائه راهکار افتاده است.

مایکروسافت در واکنش به انتشار چنین گزارشاتی مبنی بر خالی شدن زود هنگام شارژ دستگاه های سرفس پرو 3 آن را با خراب بودن درجه سوخت ماشین برابر دانست و اعلام نمود: اگر درجه سوخت ماشین شما درست کار نکند، آنگاه ماشین هم قادر نخواهد بود که باک را پر کند حتی اگر مخزن سوخت آن مشکلی نداشته باشد. مایکروسافت در ادامه اظهار داشته که باتری های تعبیه شده درون این سرفس ها کاملا سالم هستند و احتمالا بعد از دریافت آپدیت نرم افزاری مشکل شان رفع خواهد شد.

البته لازم است یادآور شویم که این به روز رسانی فورا هم جواب نمی دهد و طبق گفته شرکت ساکن ردموند با چند بار شارژ و خالی شدن باتری مساله حل می شود.

مایکروسافت هنوز هم اعلام نکرده برای آن دسته از کاربرانی به تصور اشتباه باتری سرفس پرو خود را تعویض کرده اند چه تدابیری را در نظر گرفته و میخواهد چگونه خسارت هایشان را جبران نماید اما اعلام نموده که به نوعی با آنها که مشکل خالی شدن شارژ داشته اند تماس می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • JustME
    JustME | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    مرسي خانم موسوي از زحمتي كه ميكشين و مطالب خوبي كه پست ميكنيد.
    اگر امكانش باشه و يه مطلب اساسي در مورد فرمتهاي مختلف اي ميل بنويسيد بسيار ممنون ميشم.

مطالب پیشنهادی