ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با AMAZFIT آشنا شوید؛ ساعت هوشمند جدید یکی از برند های زیرشاخه شیائومی

شیائومی تا امروز گجت های مختلفی روانه ی بازار کرده است؛ از تلفن هوشمند، تبلت و پایشگر های سلامتی گرفته تا پلوپز هوشمند، ترازوی هوشمند و غیره. با این حال بسیاری از علاقمندان دوست دارند ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

شیائومی تا امروز گجت های مختلفی روانه ی بازار کرده است؛ از تلفن هوشمند، تبلت و پایشگر های سلامتی گرفته تا پلوپز هوشمند، ترازوی هوشمند و غیره. با این حال بسیاری از علاقمندان دوست دارند بدانند ساعت هوشمند این برند کی عرضه خواهد شد. در گزارشی که در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت سال جاری) توجه زیادی به خود جلب کرد آمده بود که ساعت هوشمند این شرکت در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد، اما این اتفاق نیافتاد. با این حال امروز شیائومی از چنین دستگاهی خبر داده است.

در واقع یکی از برند های زیرشاخه ی شیائومی با عنوان Huami به تازگی ساعت هوشمندی به نام AMAZFIT را معرفی کرده است. نام این دستگاه ممکن است کمی گیج کننده باشد، مخصوصاً به این دلیل که هوآمی سپتامبر سال گذشته ی میلادی دقیقاً با همین برندینگ یک پایشگر سلامتی روانه ی بازار کرد. در هر صورت، ساعت هوشمند AMAZFIT ساعتی است با صفحه ی گرد و حداقل بر اساس تصاویری که از آن منتشر شده ظاهری اسپرت دارد. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر ۱.۳۴ اینچی با رزلوشن ۳۰۰ در ۳۰۰، ۵۱۲ مگابایت RAM و ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است.

به نظر می رسد ساعت یاد شده با یک سیستم روی تراشه ی تک هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی کار می کند اما هنوز از مدل این سیستم روی تراشه جزئیاتی در دست نیست. یک باتری ۲۰۰ میلی آمپری و گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز از جمله ویژگی های دیگر آن به شمار می آیند. هوآمی می گوید این اولین ساعت هوشمندی است که با حسگر GPS بیست و هشت نانومتری تجهیز شده است. جالب است بدانید قاب ساعت AMAZFIT نیز از جنس سرامیک ساخته شده که باید آن را در برابر خط و خش نیز مقاوم کند. بند این ساعت قابل تعویض است و اساساً با هر بند ۲۲ میلی متری موجود در بازار همخوانی دارد. به این ترتیب قادر خواهید بود آن را به هر شکل که دوست دارید شخصی سازی کنید.

اکنون هوآمی می گوید ساعت یاد شده اگر فقط به شمارش قدم ها بپردازد تقریباً ۱۱ روز دوام می آورد. اما اگر GPS آن را نیز روشن کنید ۳۵ ساعت باتری خود را نگه خواهد داشت. شرکت سازنده می گوید به طور متوسط می توان با استفاده ی معمولی، انتظار ۵ روز دوام باتری از این ساعت هوشمند داشت. گفتنی است یک حسگر ضربان قلب نیز در پشت صفحه ی AMAZFIT تعبیه شده و همان گونه که از تصاویر آن بر می آید می توانید به واسطه ی خدمات پرداخت موبایلی AliPay شرکت Alibaba از آن برای پرداخت نیز استفاده کنید.

قیمت این ساعت هوشمند در چین ۷۹۹ یوان (تقریباً معادل ۱۲۰ دلار) تعیین شده و از فردا در دسترس قرار خواهد گرفت.

Amazfit-Watch-smartwatch_1jpeg

Amazfit-Watch-smartwatch_14 Capture

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    قیمتش که عالیه

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    قشنگه. من کلا از صفحه گرد خوشم میاد.

مطالب پیشنهادی