ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ:‌ کامپیوترهای مک در ماه اکتبر به روز رسانی می شوند؛ اپل با LG همکاری می کند

بلومبرگ امروز خبر می دهد که در ماه اکتبر (اواخر مهر- ابتدای آبان) باید انتظار به روز رسانی شدن کامپیوترهای اپل را داشت، در نتیجه این اتفاق در ۱۷ شهریور و مراسم معارفه آیفون ۷ رخ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بلومبرگ امروز خبر می دهد که در ماه اکتبر (اواخر مهر- ابتدای آبان) باید انتظار به روز رسانی شدن کامپیوترهای اپل را داشت، در نتیجه این اتفاق در ۱۷ شهریور و مراسم معارفه آیفون ۷ رخ نخواهد داد. این طور که خبرگزاری یاد شده عنوان می کند، اپل گونه ای تازه از «مک بوک ایر» خود را آماده کرده و می خواهد نسل جدیدی از کامپیوترهای دسکتاپ iMac را به دست کاربران برساند.

در این میان خبر می رسد که اپل تصمیم دارد از درگاه USB-C در مک بوک ایر جدید خود بهره گیرد؛ درگاهی که تا پیش از این به جز مک بوک ۱۲ اینچی، در سایر کامپیوترهای اپل حضور نداشته است.

در این میان گویا کاربران می توانند انتخاب های گسترده تری از میان iMac ها داشته باشند. برای مثال امکان انتخاب نمونه هایی که از کارت گرافیک AMD بهره می برند مهیا گشته.

Macbook-pro5

اما گزارش تازه خبرگزاری مذکور مشمول جزییات بیشتری در مورد مک بوک پرو ۲۰۱۶ هم می شود. برای مثال، اکنون می دانیم که نوار باریک و لمسی بالای کیبورد که جایگزین ردیف کلید های فانکشن می شود، «Dynamic Function Row» یا «نوار عملکرد پویا» نام دارد. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا در هر اپلیکیشن، امکاناتی ویژه را در اختیار داشته باشد.

اما بخش دیگری از این گزارش به همکاری اپل با «LG» اشاره دارد. گویا اپل می خواهد در اکتبر امسال مانیتوری مستقل با رزولوشن 5K را با همکاری این شرکت کره ای راهی بازار کند.

اپل در حال حاضر نمونه ای ۲۷ اینچی از iMac را به فروش می رساند که به صفحه نمایش 5K مجهز شده است. با این حال بلومبرگ از طریق منابع خود دریافته که این شرکت می خواهد مانیتوری مستقل و 5K را نیز برای کامپیوترهای دیگر خود مانند مک پرو و مک مینی راهی بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Benutzer
    Benutzer | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    بهترین مک‌بوک اپل همون ایر هست که امیدوارم یه به‌ روز رسانی حسابی براش انجام بدن.

  • Ghost
    Ghost | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    به شدت مشتاقم سری مک بوکای جدید رو ببینم

مطالب پیشنهادی