ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل مقاوم در برابر آب 50 Saphir با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از سوی Archos معرفی شد

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که هفته گذشته شرکت فرانسوی Archos سری جدیدی از موبایل های اندرویدی را با نام هلیوم معرفی کرد که همگی شان قرار است در نمایشگاه IFA ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که هفته گذشته شرکت فرانسوی Archos سری جدیدی از موبایل های اندرویدی را با نام هلیوم معرفی کرد که همگی شان قرار است در نمایشگاه IFA در معرض دید بازدیدکنندگان در آیند.

در کنار این موبایل ها اما، شرکت مورد بحث در نظر دارد یک تلفن هوشمند محکم و مقاوم در برابر آب را نیز به نمایش بگذارد که Archos 50 Saphir نام دارد.

این محصول گواهینامه IP68 را دارد و به همین خاطر تا عمق حداکثر یک متری به مدت سی دقیقه در برابر آب مقاوم است. دستگاه شکل و شمایل محکمی دارد اما به نظر نمی آید که مقاومتش با دیگر محصولات همسطح خود برابری کند.

تلفن همراه تازه Archos، نسخه مشابه تقریبا خام اندروید مارشملو 6.0 را به همراه دارد و به لطف باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای آن، کاربران می توانند تا دست کم دو روز روی روشن ماندنش حساب باز کنند. باقی امکانات و قابلیت های این موبایل هم چندان قابل توجه نیستند و برای نمونه نمایشگر آن 5 اینچی IPS با رزلوشن 720p است و یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MTK6737 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با کارت حافظه میکرو اس دی نیز همراهی اش می کنند.

پشتیبانی از شبکه LTE و همچنین دو سیم کارت به صورت همزمان از دیگر قابلیت های این موبایل است ضمن آنکه امکاناتش در حوزه عکاسی و فیلم برداری هم به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مکاپیکسلی خلاصه می شوند.

براساس اعلام شرکت سازنده 50 Saphir از آغاز ماه اکتبر و با قیمت 199 یورو به بازار اروپا عرضه خواهد شد و در مورد فراهم بودنش در دیگر بازارهای جهان هنوز هم خبری مطرح نشده است.

Archos-50-Saphir (5) Archos-50-Saphir (6) Archos-50-Saphir (7) Archos-50-Saphir Archos-50-Saphir (1) Archos-50-Saphir (2) Archos-50-Saphir (3) Archos-50-Saphir (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mammad.qerty dige???
    mammad.qerty dige??? | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    چه بد شکله بوووووواِاِاِاِاِاِققققق???

مطالب پیشنهادی