ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Fierce 4 آلکاتل؛ موبایلی ۷۰ دلاری مجهز به اندروید مارشمالو

در بازار تلفن های هوشمند آنچنانی نمی توان آلکاتل را برند ویژه ای دانست، اما این شرکت اخیراً در میان کاربران دستگاه های اقتصادی طرفدارانی پیدا کرده. آخرین محصول آلکاتل که به زودی از طریق T-Mobile عرضه خواهد ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

در بازار تلفن های هوشمند آنچنانی نمی توان آلکاتل را برند ویژه ای دانست، اما این شرکت اخیراً در میان کاربران دستگاه های اقتصادی طرفدارانی پیدا کرده. آخرین محصول آلکاتل که به زودی از طریق T-Mobile عرضه خواهد شد به اندروید ۶.۰ مارشمالو مجهز است و تنها ۶۹ دلار قیمت خواهد داشت. با این تفاسیر باید دید آیا مصرف کنندگان حاضر هستند Alcatel Fierce 4 را خریداری کنند؟

تلفن هوشمند Fierce 4 آلکاتل دستگاهی ۵.۵ اینچی با نمایشگری HD است که احتمالاً از این جهت بیش از آن چیزی که از قیمتش بر می آید رضایت شما را جلب خواهد کرد. این تلفن هوشمند ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد که می توان آن را از طریق حافظه ی SD ارتقا داد. دوربین پشتی آن نیز ۸ مگاپیکسل است اما با این نرم افزار نباید انتظار عکس های آنچنانی از آن داشت.

بزرگ ترین شکی که می توان در نگاه اول نسبت به دستگاه مذکور داشت این است که معلوم نیست عملکرد دستگاهی ۶۹ دلاری در اجرای مارشمالو تا چه حد مجاب کننده خواهد بود. درست است که قیمت Fierce 4 آلکاتل در برابر غول هایی همچون گلکسی نوت ۷ سامسونگ با قیمت ۹۰۰ دلار چیزی به حساب نمی آید، اما سیستم عامل های امروزی در کل برای اجرای روان به سخت افزار نسبتاً خوبی نیاز دارند. این یعنی دستگاه هایی با توان پایین تر در اجرای آن تنها برای قابل استفاده بودن با دشواری مواجه خواهند شد.

با این حال، بر خلاف دیگر دستگاه های اقتصادی، به نظر می رسد این یکی به گونه ای طراحی شده که بتواند مارشمالو را به درستی اجرا کند. به همین دلیل ممکن است تجربه ی کاربری آن از آنچه تصور می شود بهتر باشد.

تلفن هوشمند Fierce 4 آلکاتل در حال حاضر برای مشتریان MetroPCS در دسترس است و تا سال ۲۰۱۷ روی T-Mobile نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی