ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عناوین منتخب جشنواره بازی های مستقل گوگل در سال 2016 انتخاب شدند

گوگل قصد آن کرده تا در پاییز امسال یک جشنواره بزرگ بازی های مستقل در شهر سن فرانسیسکو برگزار کند. با وجود آنکه رویداد مورد بحث هنوز برگزار نشده، اما داوران گوگل تا این لحظه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گوگل قصد آن کرده تا در پاییز امسال یک جشنواره بزرگ بازی های مستقل در شهر سن فرانسیسکو برگزار کند. با وجود آنکه رویداد مورد بحث هنوز برگزار نشده، اما داوران گوگل تا این لحظه از میان کلیه بازی های ارسالی برای شرکت در جشنواره 30 مورد از برترین های آنان که معتقدند ارزش نمایش عمومی دارند را برگزیده اند.

بسیاری از بازی های منتخب گوگل را هنوز نمی توان تجربه کرد، چرا که تقریبا دو سوم آن ها هنوز در پلی استور منتشر نشده اند. با این وجود عناوینی مثل Roofboot، A Matter of Murder و Orbit هم در میان شان هستند که می توانید آن ها را همین حالا از گوگل پلی استور دانلود کنید.

بیش از 200 توسعه دهنده بازی هایشان را برای شرکت در جشنواره ارسال کرده اند، اما فقط تعداد کمی از آنها از استانداردهای مد نظر گوگل برای انتخاب برخوردار بوده اند. ممکن است حتی نام بسیاری از این بازی های منتخب به گوشتان نخورده باشد، اما گوگل اعتقاد دارد که آینده خوبی در انتظار این عناوین و توسعه دهندگان شان خواهد بود.

برای آنکه از آخرین و بهترین محصولات توسعه دهندگان مستقل باخبر شوید، باید اندکی دیگر تا 24 سپتامبر (سوم مهر ماه) منتظر برگزاری این جشنواره در سن فرانسیسکو بمانید. برای مشاهده فهرست کامل بازی های منتخب می توانید به این لینک و برای دریافت جزئیات بیشتر از جشنواره به وبگاه رسمی جشنواره مراجعه نمایید.

نظرتان راجع به عناوین منتخب گوگل چیست؟ آیا انتخاب های داوران گوگل را انتخاب های درستی می بینید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی