ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیشنهادات قابلیت Stories اینستاگرام دیگر به فهرست دوستان شما محدود نخواهد بود

به نظر می رسد که کپی برداری قابلیت Stories اسنپ چت توسط اینستاگرام، تنها شروعی برای یک رقابت طولانی میان این دو اپلیکیشن بوده است. طبق گزارش تک کرانچ، به نظر می رسد که اینستاگرام به زودی و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

به نظر می رسد که کپی برداری قابلیت Stories اسنپ چت توسط اینستاگرام، تنها شروعی برای یک رقابت طولانی میان این دو اپلیکیشن بوده است. طبق گزارش تک کرانچ، به نظر می رسد که اینستاگرام به زودی و با استفاده از الگوریتم تخصصی فیسبوک، می خواهد تا داستان های (Stories) افرادی که دنبالشان نمی کنید را نیز در تب Explore به شما پیشنهاد داده و به نمایش بگذارد.

این پیشنهادات در قسمت بالای صفحه اکسپلور اینستاگرام به نمایش درآمده و بسته به علایق شما و صفحاتی که دنبال می کنید انتخاب خواهند شد. اینستاگرام ضمن تأیید این موضوع در مصاحبه با Mashable، اعلام کرده که قابلیت مورد بحث به زودی به این اپلیکیشن راه خواهد یافت. این پیشنهادات به غیر از داستان های دوستان شما، ممکن است از حساب های کاربری پرطرفدار روز و حساب هایی باشند که داستان هایشان بازدید خوبی داشته اند.

اضافه کردن قابلیت کاربران پیشنهادی موضوعی است که همواره در شبکه های اجتماعی مختلف، واکنش های گوناگونی را در پی داشته است. به عنوان مثال، قابلیت پیشنهاد کاربران توییتر در اوایل کار به خاطر اینکه می توانست برای برخی کاربران استثناء قائل شده و فالوئرهایشان را از این طریق افزایش دهد، مورد انتقاد قرار می گرفت.

اما از آنجا که قابلیت Stories اینستاگرام بیشتر بر پایه علاقه مندی ها و ارتباطات شما عمل می کند، احتمالا با استقبال خوب بخش اعظم کاربران مواجه خواهد شد. یکی از مسئولین اینستاگرام به وبسایت Mashable اعلام کرده که قابلیت داستان های پیشنهادی هم اکنون در مرحله آزمایشی به سر می برد، اما طی هفته های آینده به نسخه پایدار اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali
    Ali | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    یه سوال، اینستا از کی تایید دو مرحله ای گذاشته؟
    من دو تا اکانت دارم یکیش گزینه تایید دو مرحله ای داره که فعالش کردم ولی یکیش نداره ?

مطالب پیشنهادی