ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی LG سه مانیتور فوق عریض با ویژگی های منحصر به فرد را معرفی کرد

کمپانی LG طی سال های اخیر همواره در معرفی نمایشگرهایی با نسبت تصویر 21:9 پیشگام بوده، و به تازگی سه عضو جدید را به این خانواده اضافه کرده. در بین این مانیتورها که در IFA 2016 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

کمپانی LG طی سال های اخیر همواره در معرفی نمایشگرهایی با نسبت تصویر 21:9 پیشگام بوده، و به تازگی سه عضو جدید را به این خانواده اضافه کرده.

در بین این مانیتورها که در IFA 2016 به نمایش گذاشته خواهند شد، مدل 38UC99 دیده می شود که بزرگ ترین نمایشگر خمیده 38 اینچی جهان به شمار می رود و از پاییز امسال با قیمت 1500 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مدل دیگر که 34UC79G نام دارد، 34 اینچی و خمیده بوده و اواخر مهر ماه وارد بازار جهانی می گردد. این محصول 700 دلار قیمت دارد. نهایتاً مانیتور 34 اینچی با صفحه تخت یعنی 34UM79M نیز قیمتی 600 دلاری داشته و تا آبان ماه سر از بازار مصرف عمومی در خواهد آورد.

lg-ultrawide-curved-monitor-2

گفتنی است مدل غول آسای 38 اینچی با رزولوشن +Quad HD یعنی 1600×3840 پیکسل، اولین مانیتور فوق عریض جهان به شمار می رود که به درگاه USB-C مجهز خواهد بود. نمایشگر  34UM79M به صورت پیش فرض از سیستم انتقال محتوای Google Cast پشتیبانی می نماید، و قابلیت مالتی تسکینگ در آن تعبیه شده، به گونه ای که می توانید به طور همزمان به فعالیت کاری و تماشای فیلم بپردازید.

lg-ultrawide-curved-monitor-1

نهایتاً مدل خمیده 34 اینچی که «اولین مانیتور گیمینگ فوق عریض منحنی با تکنولوژی IPS و نسبت تصویر 21:9 و نرخ بازنمایی 144 هرتزی» به شمار می رود، از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی نموده و لرزش و محو شدگی تصاویر بسیار سریع را به حداقل می رساند.

لازم به ذکر است نمایشگرهای فوق عریض یا Ultrawide با نسبت تصویر 21:9 برای فعالیت هایی همچون بازی های کامپیوتری، تماشای فیلم، کار کردن با نرم افزارهای طراحی و غیره، فضای بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی