ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی عضو دیگری را به خانواده یخچال های مجهز به Instaview افزود

ال جی سری یخچال-فریزرهای مجهز به قابلیت Instaview را گسترش داد. این کمپانی در نمایشگاه CES از این فناوری در سری یخچال های «سیگنچر» رونمایی کرد، و سپس همین فناوری را در مدل های سه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۴

ال جی سری یخچال-فریزرهای مجهز به قابلیت Instaview را گسترش داد. این کمپانی در نمایشگاه CES از این فناوری در سری یخچال های «سیگنچر» رونمایی کرد، و سپس همین فناوری را در مدل های سه و چهار درب نیز به کار گرفت. حال در IFA 2016 یخچال فریزر ساید بای ساید مجهز به Instaview را می بینیم.

زمانی که برای اولین بار شاهد این فناوری در نمایشگاه CES بودیم، همه گمان می کردند این پنل چیزی شبیه به یک تبلت یا نمایشگر لمسی باشد، اما پس از رونمایی مشخص شد LG رویه ساده تری را در پیش گرفته و صرفاً از پنلی استفاده کرده که با ضربه دست، شفاف می شود.

بدین ترتیب شما قادر هستید بدون باز کردن درب یخچال و بیرون آمدن هوای سرد داخل آن، محتویاتش را مشاهده کنید

lge-instaview-door-in-door-1

خوشبختانه به خاطر قیمت کمتر یخچال های ساید بای ساید در مقایسه با همتایان سه یا چهار درب معروف به «درب فرانسوی»، انتظار می رود برای بهره مندی از تکنولوژی Instaview دیگر مجبور به پرداخت هزینه گزاف نباشیم؛ زیرا همان طور که می دانید یخچال های درب فرانسوی با قیمتی در حدود 4000 دلار به فروش می رسند.

لازم به ذکر است در برلین، LG از نمایشگری تحت عنوان Wi-Fi Eclipse Display درون پنل Instaview استفاده کرده که ضمن نمایش دمای یخچال و فریزر، امکان کنترل دما را نیز فراهم می سازد.

گفتنی است فناوری Instaview ال جی در مقابل Family Hub سامسونگ کمی ضعیف و پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما با معرفی محصولات متنوع و البته ارزان قیمت، می توان انتظار داشت تکنولوژی های جدید و کاربردی آنها سریع تر به خانه مشتریان عادی راه پیدا نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی