ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از Galaxy Tab A 10.1 2016 جدید و مجهز به قلم اس پن منتشر شد

در حالی که تنها چند ماه از عرضه ی Galaxy Tab A 10.1 (2016) می گذرد، بر اساس تصاویر درز کرده به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه ی جدید مجهز به قلم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

در حالی که تنها چند ماه از عرضه ی Galaxy Tab A 10.1 (2016) می گذرد، بر اساس تصاویر درز کرده به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه ی جدید مجهز به قلم S Pen از این تبلت را به بازار عرضه کند.

پیشتر هم راهنمای استفاده از همین محصول به فضای اینترنت راه یافته بود که بر اساس آن مشخص بود شرکت کره ای در چنین قصدی دارد، اما اکنون با تصویر واضحی که سایت Sammobile منتشر کرده، دیگر جای تردیدی باقی نمی ماند.

هرچند گزارش منابع داخلی از این موضوع حکایت دارند که مدل جدید، از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تفاوتی با نسخه ی موجود فعلی ندارد، اما حالا که قلم S Pen به دستگاه اضافه شده انتظار می رود این تبلت، به جدیدترین قابلیت های قلم سامسونگ که در نوت 7 معرفی شده از جمله امکان ترجمه ی سریع با قلم، نوشتن روی نمایشگر خاموش و اپلیکیشن جدید Notes مجهز باشد.

با توجه به شباهت های سخت افزاری، می توان گفت تبلت جدید سامسونگ به چیپست 8 هسته ای اگزینوس 78780 با 1.6 گیگاهرتز قدرت در کنار 2 گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری 7300 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

در مورد دوربین های دستگاه هم باید به ارقام 2 و 8 مگاپیکسلی اشاره کنیم که هرچند چندان بالا به نظر نمی رسد، اما باید توجه داشت که با یک تبلت 10 اینچی مواجه هستیم و انتظار نمی رود چنین محصولی به یک دوربین در حد و اندازه های تلفن های هوشمند پرچمداران سامسونگ مجهز باشد.

سازنده هنوز به شکل رسمی در مورد تاریخ عرضه و قیمت محصول اطلاع رسانی نکرده است، اما با توجه به اینکه نمایشگاه IFA 2016 در حال برگزاری است (پوشش اختصاصی دیجیاتو)، انتظار می رود به زودی شاهد رونمایی از تبلت جدید باشیم و با عرضه ی محصول به بازار نیز فاصله ی چندانی باقی نباشد.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر منتشر شده از گلکسی تب جدید را مشاهده نمایید، محصولی که پس از عرضه شدن، به نخستین محصول خارج از سری نوت تبدیل می شود که از S Pen بهره می برد و ممکن است سرآغازی باشد بر اضافه شدن این قلم جذاب و دوست داشتنی به دیگر ابزارهای سازنده ی کره ای.

Galaxy-Tab-A-10-2016-S-Pen-6-w600

Galaxy-Tab-A-10-2016-S-Pen-5-w600

Galaxy-Tab-A-10-2016-S-Pen-2-w600

Galaxy-Tab-A-10-2016-S-Pen-4-w600

Galaxy-Tab-A-10-2016-S-Pen-3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی