ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از اولین سری ماوس های بی صدای خود رونمایی کرد

کمپانی لاجیتک به تازگی در نمایشگاه IFA 2016 از اولین سری ماوس های بی صدای خود رونمایی کرده که با نام M330 Silent Plus و M220 Silent Wireless Mice شناخته می شوند. M330 Silent Plus ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمپانی لاجیتک به تازگی در نمایشگاه IFA 2016 از اولین سری ماوس های بی صدای خود رونمایی کرده که با نام M330 Silent Plus و M220 Silent Wireless Mice شناخته می شوند.

M330 Silent Plus و M220 Silent اولین ماوس هایی به حساب می آیند که استاندارد Quiet Mark را از «اجتماع کاهش نویز» دریافت کرده اند. این ماوس ها اگرچه احساس بازخورد فیزیکی «کلیک» را به خوبی منتقل می کنند اما نویز ناشی از آنها تا 90 درصد کاهش یافته و به همین جهت می توان با خیال راحت و بدون نگرانی نسبت به ایجاد مزاحمت برای دیگران، با ماوس کار کرد.

Logitech-Silent-Mice-technology-780x406-w600

«آناتولی پولینکر» (Anatoliy Poyanker)، مدیر برند لاجیتک می گوید: «ما در جهانی اجتماعی زندگی می کنیم، چه در محیط کار باشیم و چه در خانه. اما بعضی از اوقات سکوت واقعاً طلایی است. به همین دلیل ما M330 Silent Plus و M220 Silent را ساخته ایم. مهندسان ما منبع نویز به وجود آمده از ماوس های کامپیوتری را شناسایی کرده اند و راه هایی برای کاهش میزان دسیبل صدا بدون فدا کردن کیفیت یافته اند.»

در نهایت ناگفته نماند که ماوس M330 Silent Plus لاجیتک به یک باتری با عمر 24 ماهه مجهز گشته و بدنه اش از پلاستیک نرم ساخته شده تا به خوبی در دست جای گرفته و احساس ناراحتی به وجود نیاورد. در همین حال عمر باتری M220 Silent معادل 18 ماه است و به گونه ای ساخته شده تا از قابلیت جا به جایی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی