ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ Spin 7 ایسر با نمایشگر قابل چرخش و سخت افزاری قوی معرفی شد

همان طور که خواندید، کمپانی Acer از باریک ترین لپ تاپ دنیا با نام Swift 7 در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد، حال شاهد رونمایی از Spin 7 هستیم که اگرچه در مقایسه با مدل فوق ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

همان طور که خواندید، کمپانی Acer از باریک ترین لپ تاپ دنیا با نام Swift 7 در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد، حال شاهد رونمایی از Spin 7 هستیم که اگرچه در مقایسه با مدل فوق یک میلیمتر به ضخامت آن اضافه شده، اما دستگاهی همه کاره و بسیار قدرتمندتر محسوب می شود.

acer-spin-7-ifa-2

این محصول همچون لپ تاپ های سری یوگای لنوو، قابلیت چرخش 360 درجه ای صفحه نمایش را دارد، بنابراین می توان آن را برای نمایش فیلم به شکل پایه قرار داد، یا با چرخش کامل می شود به صورت تبلت از آن بهره گرفت. علاوه بر این، لولای به کار رفته در نوت بوک مذکور کاملاً محکم بوده و هنگام استفاده از نمایشگر 14 اینچی Full HD در حالت لمسی، لرزش چندانی را حس نخواهید کرد.

acer-spin-7-ifa

از دیگر مشخصات این دستگاه همچون Swift 7 می توان به بدنه یکپارچه آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا و استحکام مثال زدنی در کنار وزن بسیار پایین (1.1 کیلوگرم) اشاره کرد.

درون این لپ تاپ قدرتمند پردازنده اینتل Core i7 در کنار 8 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت SSD تعبیه شده، ضمن اینکه امکانات ارتباطی آن صرفاً به دو درگاه USB 3.1 Type-C و یک جک هدفون خلاصه می شود.

acer-spin-7-ifa-3

گفتنی است در لبه سمت چپ شاهد دکمه پاور و کنترل حجم صدا هستیم که بسیار کاربردی خواهند بود، ضمن اینکه تاچ پد عریض و بزرگ شیشه ای آن نیز عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد. میزان شارژدهی باتری Spin 7 تا 8 ساعت اعلام شده، که برای بیشتر افراد کافی خواهد بود.

acer-spin-7-ifa-4

این نوت بوک از ماه اکتبر (اواسط مهرماه) با قیمت 1200 دلار وارد بازارهای آمریکای شمالی و اروپا خواهد شد، که در مقایسه با Swift 7 حدود 200 دلار افزایش قیمت دارد، اما با توجه به امکانات و ویژگی های برتر Spin 7 نمی توان اعتراضی به آن کرد.

acer-spin-7-ifa-6

به هر حال، لپ تاپ Spin 7 ساخت کمپانی خوشنام Acer را می توان دستگاهی هیبریدی و کاربردی دانست، که هم در نقش کامپیوتر شخصی قدرتمند عمل می کند، و هم به خاطر نمایشگر لمسی چرخنده می توان به عنوان یک تبلت حرفه ای نیز از آن بهره گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    عکس اولی اثر انگشته که رو لپتاپ مونده؟؟
    به نظر من طراحی گرد برای لپتاپ های ویندوز ۱۰ مناسب نباشه، حس می کنم با روح ویندوز ۱۰ سازگاری نداره. ?

مطالب پیشنهادی