ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ROKiT One برخی از تکنولوژی های ناسا را در خود جای داده است

روز گذشته کمپانی ROK Mobile و «سازمان سلامت انسانی» (که به اختصار با نام H2O شناخته می شود) خبر از همکاری با یکدیگر در راستای ساخت موبایلی هوشمند با قابلیت هایی کاملاً جدید دادند. موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

روز گذشته کمپانی ROK Mobile و «سازمان سلامت انسانی» (که به اختصار با نام H2O شناخته می شود) خبر از همکاری با یکدیگر در راستای ساخت موبایلی هوشمند با قابلیت هایی کاملاً جدید دادند. موبایل مورد اشاره قرار است از سرویس های منحصر به فرد ROK برخوردار باشد و در عین حال، با استفاده از تکنولوژی های ناسا توسعه یابد تا کیفیت ارتباط مخابراتی را افزایش دهد.

بنابر اعلامیه رسمی انتشار یافته، موبایل جدید ROK و H2O، عضوی از یک خانواده جدید به نام ROKiT به شمار می رود و ROKiT One نامیده شده است. سازندگان این موبایل در تبلیغات خود به شعار «اولین موبایل جهان با کمترین میزان تشعشع» اشاره نموده اند که البته دلیل خوبی برای استفاده از این شعار وجود دارد. در واقع اجزای داخلی ROKiT One با مواد توسعه یافته از سوی ناسا ساخته شده اند که پوششی در برابر تشعشعات الکترومغناطیسی به شمار می روند.

ایده اصلی استفاده از این مواد مفاوم آن بوده که میزان تشعشعات الکترومغناطیسی فعلی موبایل های هوشمند تا حد امکان کاهش یابد؛ اشعه هایی که بنابر بسیاری از تحقیق های اخیر، خطرناک تلقی شده و تاثیری طولانی مدت و گاه همیشگی روی بدن فرد می گذارند.

همان طور که انتظار می رفت و اشاره شد، خریداران موبایل جدید ROKiT One از سرویس های منحصر به فرد ROK برای مکالمه، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت 4G LTE برخوردار خواهند بود که بیمه عمر و خاکسپاری، سرویس های مداوای تلفنی و امداد جاده ای را شامل می شود. ناگفته نماند که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری یا قیمت دستگاه مورد اشاره در دسترس نیست اما با توجه به تنها تصویر انتشار یافته از آن، به نظر می رسد طراحی دستگاه تا حدودی الهام گرفته از سری گلکسی اس اج سامسونگ باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی