ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به کاربران سرویس iCloud دو ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می کند

اپل به تازگی و اندکی پیش از عرضه آیفون 7 به بازار، از طرح جدید خود برای سرویس فضای ابری iCloud رونمایی به عمل آورده است. کاربران این سرویس می توانند از این پس با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اپل به تازگی و اندکی پیش از عرضه آیفون 7 به بازار، از طرح جدید خود برای سرویس فضای ابری iCloud رونمایی به عمل آورده است. کاربران این سرویس می توانند از این پس با پرداخت ماهیانه 19.99 دلار، 2 ترابایت فضا در iCloud را برای ذخیره اطلاعات خود در اختیار داشته باشند.

قیمت گذاری iCloud به گزینه های ارائه شده توسط سرویس گوگل درایو شباهت دارد، که از 9.99 دلار برای 1 ترابایت فضا آغاز می شوند. مایکروسافت نیز همین مقدار فضا را کمی ارزان تر و فقط با مبلغ 6.99 دلار در ماه به کاربران خود ارائه می کند.

با وجود ارائه گزینه 2 ترابایتی، کاربران iCloud اپل کماکان می توانند از طرح های اشتراکی دیگر این سرویس استفاده کنند که به ترتیب 99 سنت در ماه برای 50 گیگابایت، 2.99 دلار در ماه برای 200 گیگابایت و 9.99 دلار برای یک ترابایت در ماه هستند.

همچنین کاربران مک و iOS که برای استفاده از iCloud حق اشتراک نمی پردازند هم به طور پیش فرض 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را در اختیار خواهند داشت.

برای کسانی که دوست دارند اقدامات زیرکانه اپل را پیش بینی کنند، زمان انجام این تغییر نشانه ای است از معرفی فضاهای ذخیره سازی جدید در مدل های پیش روی آیفون 7. از آنجا که فضای 2 ترابایتی ارائه شده هشت برابر بزرگتر از بیشترین فضای ذخیره سازی در موبایل های آیفون است، احتمال آن هست که هفته آینده شاهد معرفی یک آیفون 7 پلاس 256 گیگابایتی هم باشیم.

با توجه به اطلاعات فاش شده طی روزهای اخیر، به نظر می رسد که این شایعه صحت داشته باشد. همچنین در حال حاضر یک مدل از آیپد پرو با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت در بازار به فروش می رسد. البته با توجه به گزینه های ارزان قیمت iCloud، هنوز مشخص نیست که چرا کسی باید به آیفون یا آیپدی با این فضای ذخیره سازی بزرگ احتیاج داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا H
    رضا H | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    راستی اینم بگم کی هی چرا میگی یا بعضی متخصصان میگن که بده آیفون مموری نمیخوره، چون دوست عزیر واسه کسی که با گوشی های هوشمند مث هموون سیمبین های نوکیا رفتار میکنه،مقدار حافظه ۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ فرقی نمی کنه واسش، چون در نهایت یه کاربر حرفه ای نیست، ولی وقتی شدی یه کاربر حرفه ای اونوقت متوجه مییشه که نبود درگاه MicroSD چقد مهمه و قدرت مانور رو میاره پایین، البته ماهم ادعا نمیکنییم که کاربر حرفه اییم اما تو خیلی از کارا لنگ مموری کارتییم حالا میخواد حافظه داخلی ۲۰ ۳۰ ۴۰ ۵۰ ۶۰ ۱۰۰۰ گیگ باشه ،مهم اینه که در مواردی برای من مموری کارت ، خیلی حیاتی تره و لازم تره، و واقعاااااااااااااااااا میگم که سخته بخوام کارمو با حافظه داخلی موبایل یا تبلت انجام بده و همینطور که قبلا گفتم قدرت مانور رو میاره پایین..... ممنون که نظر مو با احترام خوندیین

  • رضا H
    رضا H | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    البته با توجه به گزینه های ارزان قیمت iCloud، هنوز مشخص نیست که چرا کسی باید به آیفون یا آیپدی با این فضای ذخیره سازی بزرگ احتیاج داشته باشد. ...... _____ دیجیاتو اینم حرفییه میزنی ، خوب معلومه دستگاهی که نشه روش یه مموری 256GB UFS 2.0 سوار کرد ،معلومه دیگه باید یه حافظه ۲۵۶ گیگ اونم با اختلاف قیمت ۱ میلیون گرفت .....اوکییییییییییی

  • younes nejati
    younes nejati | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    خب اینترنت که همه جا در دسترس نیست

مطالب پیشنهادی