ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر تبلت Iconia Talk S را با ارتباط 4G LTE معرفی نمود

Acer امروز صدر اخبار IFA 2016 را به خود اختصاص داده و محصولات متعددی را به برلین آورده، و همان طور که خواندید دو تلفن همراه سری Liquid با نام Z6 و Z6 Plus را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۰

Acer امروز صدر اخبار IFA 2016 را به خود اختصاص داده و محصولات متعددی را به برلین آورده، و همان طور که خواندید دو تلفن همراه سری Liquid با نام Z6 و Z6 Plus را معرفی کرد. دستگاه دیگری که از سوی این شرکت تایوانی رونمایی شده، تبلت Iconia Talk S است.

این تبلت در رده محصولات ارزان قیمت جای می گیرد، اما طراحی جالبی داشته و با ترکیب رنگ های مشکی و طلایی، توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد. نمایشگر این ابزار از نوع IPS با اندازه 7 اینچی و رزولوشن 720p بوده و 2 گیگابایت رَم در کنار حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی قابل افزایش با کارت حافظه microSD در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

مغز متفکر Iconia Talk S را چیپست MT8735 ساخت مدیاتک مجهز به چهار هسته پردازشی تشکیل می دهد، و همان طور که از نام آن پیداست، دو درگاه سیم کارت با قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE درون آن تعبیه شده. دوربین پشتی این دستگاه 13 مگاپیکسلی است، و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی مشاهده می گردد.

این دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید مارشملو برخوردار بوده و امکانات نرم افزاری مخصوص Acer نیز به آن اضافه شده، و شاهد حضور مجموعه اپلیکیشن های Iconia Suite به علاوه مجموعه Microsoft Office در آن هستیم.

ابعاد تبلت مذکور 9.35×101×191.7 میلیمتر بوده و وزنش به 260 گرم می رسد. طبق اظهارات سازنده، باتری Iconia Talk S تا 9 ساعت کاربری کامل شامل مشاهده ویدیو، بازی و مرور وب را پشتیبانی می کند، البته هنوز از ظرفیت آن خبری در دست نیست.

گفتنی است محصول جدید Acer به احتمال زیاد طی ماه جاری وارد بازار شده و قیمت آن برای منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا برابر با 169 یورو در نظر گرفته شده.

در ادامه تصاویر این تبلت را تماشا کنید:

Acer-Iconia-Talk-S_1 Acer-Iconia-Talk-S_4 Acer-Iconia-Talk-S_3 Acer-Iconia-Talk-S_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Behrooz Ad
    Behrooz Ad | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    ایسر باید یه فکری به حال لوگوش بکنه..جذابیت ظاهری نداره اصلا

مطالب پیشنهادی