ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ساعت هوشمند ZenWatch 3 را معرفی نمود

ایسوس طبق سنت همیشگی معرفی ساعت هوشمند در برلین، امسال نیز ZenWatch 3 را در IFA 2016 رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وِر» اولین اسمارت واچ کمپانی مذکور با صفحه گرد خواهد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۳

ایسوس طبق سنت همیشگی معرفی ساعت هوشمند در برلین، امسال نیز ZenWatch 3 را در IFA 2016 رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وِر» اولین اسمارت واچ کمپانی مذکور با صفحه گرد خواهد بود و از نظر طراحی با دو نسل قبلی کاملاً متفاوت است.

ZenWatch 3 با بهره گیری از فولاد مقاوم 316L ساخته شده و ضخامتش اندکی کمتر از 10 میلیمتر است، که در بین اسمارت واچ های مدرن بسیار باریک و مناسب به نظر می رسد. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، رُز گلد و نقره ای عرضه می شود، اما حاشیه داخلی هر سه مدل مختلف به رنگ رُز گلد درآمده، ضمن اینکه دو دکمه و یک اهرمک چرخنده در سمت راست به زیبایی آن افزوده اند.

zenwatch_3_gunmetal_with_leather_IFA2016-0

درون قاب فولادی این محصول، چیپست اسنپدراگون Wear 2100 جای گرفته، ضمن اینکه نمایشگر 1.39 اینچی امولد آن با شیشه خمیده 2.5D و پوشش گوریلا گلس محافظت می شود.

علاقه مندان می توانند بند چرمی ایتالیایی با رنگی مطابق بدنه اصلی را سفارش داده یا از بندهای لاستیکی با کیفیت به رنگ قهوه ای تیره یا بژ استفاده نمایند. در این اسمارت واچ 50 تِم مختلف تعبیه شده، که هرکدام از ویجت های مختلفی برای نمایش وضعیت آب و هوا، گام شمار، اعلان ها و غیره پشتیبانی می نمایند.

zenwatch_3_gunmetal_with_leather_IFA2016-1

سه دکمه به کار رفته در ZenWatch 3 دسترسی سریع به عملیاتی همچون تنظیم حالت نمایش، عملکردهای منتخب کاربر، و امکان ردگیری فعالیت های جسمانی تحت قالب ZenFit را فراهم می سازند. در این سیستم، امکاناتی همچون گام شمار با دقت بالای 95% و ارزیابی ورزش هایی همچون راه رفتن، دویدن، شنا و دراز و نشست نیز وجود دارد.

گفتنی است استفاده از چیپست Wear 2100 اسنپدراگون باعث شده توان مصرفی دستگاه تا حد 25% نسبت به نسل قبل کاهش یابد، در نتیجه عمر باتری این اسمارت واچ به حدود 2 روز می رسد، البته برای تأیید این امر باید تا ورود آن به بازار منتظر ماند.

zenwatch_3_gunmetal_with_leather_IFA2016-2

فناوری «هایپر شارژ» به کار رفته در این ساعت هوشمند قادر است طی 15 دقیقه باتری را از صفر به 60 شارژ نماید، ضمن اینکه کاربران قادر به سفارش پک باتری اختصاصی نیز هستند که البته هنوز مشخص نیست چه کاربردی خواهد داشت.

گفتنی است طبق اعلام Asus اسمارت واچ ZenWatch 3 از ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) وارد بازار ایالات متحده آمریکا و آلمان خواهد شد، ضمن اینکه قیمت آن برای این بازارها 255 دلار (229 یورو) تعیین شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    لوکسه

  • mohammad.s.ostadzadeh
    mohammad.s.ostadzadeh | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    عجب چیزیه
    زن واچ دارم ولی شدیدا وسوسه شدم اینم بخرم

  • | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    عالیه نسخه اسپرت هم اگر داشت عالی بود

  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    این خوشگله

مطالب پیشنهادی