ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری جدید از شیائومی می نوت 2 در حال کار منتشر شد

طی یکی دو هفته گذشته اطلاعات و تصاویر بسیاری از محصول جدید کمپانی شیائومی به دست مان رسیده است که نشان از کیفیت بالای Mi Note 2 دارد. گرچه اکثر تصاویر منتشر شده تاکنون چندان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

طی یکی دو هفته گذشته اطلاعات و تصاویر بسیاری از محصول جدید کمپانی شیائومی به دست مان رسیده است که نشان از کیفیت بالای Mi Note 2 دارد. گرچه اکثر تصاویر منتشر شده تاکنون چندان واضح و شفاف نبودند اما حالا 4 عکس منتشر شده که شیائومی می نوت 2 را در حال کار و زمانی که روشن است نمایش می دهد.

حالا با تماشای این عکس ها می توان به وضوح دید که نمایشگر دستگاه تا چه حد به نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 7 شباهت دارد.

طبق اطلاعات لو رفته پیشین، می نوت 2 از رم 6 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 820 بهره می برد اما با این حال اگر برنامه ها سرعت بیشتری به خود بگیرند، ممکن است که حتی شاهد حضور اسنپدراگون 821 نیز در این دستگاه باشیم ولی با توجه به محدودیت های فعلی، اسنپدراگون 820 انتظار منطقی تری است.

نمایشگر دستگاه احتمالا 5.5 یا 5.7 اینچی است و از رزولوشن 1920 در 1080 بهره می برد. حافظه 64 گیگابایتی به عنوان حافظه پایه انتخاب شده گرچه یک ورژن با رام 128 گیگابایتی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

از منظر نرم افزاری نیز باید خوشحال باشیم که اندروید 7.0 نوقا روی شیائومی می نوت 2 به صورت پیش فرض نصب شده است. دستگاه مذکور احتمالا تا 2-3 هفته دیگر معرفی و رونمایی خواهد شد. در این بین می توانید تصاویر لو رفته را نیز مشاهده نمایید.

Unconfirmed-shots-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2-w600

Unconfirmed-shots-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (1)-w600

Unconfirmed-shots-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2 (2)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی