ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ساخت Forza Horizon 3 به پایان رسید؛ سیستم مورد نیاز بازی اعلام شد

ساعاتی از خبر ناراحت کننده گرن توریسمو اسپورت نگذشته بود که مایکروسافت با پرده برداری از پایان روند ساخت فورزا هورایزن 3 توانست توجهات را به خود جلب کند. بر اساس گفته ردموندی ها، این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

ساعاتی از خبر ناراحت کننده گرن توریسمو اسپورت نگذشته بود که مایکروسافت با پرده برداری از پایان روند ساخت فورزا هورایزن 3 توانست توجهات را به خود جلب کند. بر اساس گفته ردموندی ها، این عنوان هم اکنون وارد مرحله تولید و بسته بندی شده و بازیکن ها تنها سه هفته تا تجربه قسمت جدید فورزا فاصله دارند.

همچنین با توجه به ویدیو جدیدی که از بازی به انتشار رسیده، شاهد حضور Warthog به عنوان یکی از ماشین های هورایزن 3 هستیم. برای کسانی که نمی دانند، این اتومبیل از دنیای هیلو بوده و نخستین بار است که ماشینی از این فرنچایز راه خود را به فورزا پیدا می کند.

متاسفانه چند هفته ای امکان استفاده از Warthog برای عموم امکان پذیر نیست و تنها کسانی می توانند با این اتومبیل رانندگی کنند که پیشتر Halo 5 یا The Master Chief Collection را روی اکس باکس وان تجربه کرده باشند. بازیکن های واجد شرایط با دریافت کد دانلودی که از پنجم سپتامبر [15 شهریور] شروع به ارسال می شود، قابلیت استفاده از Warthog را خواهند داشت.

اگر هم بازی های گفته شده را تجربه نکرده اید باید تا اکتبر و رویداد #Forzathon منتظر بمانید. کنار تمامی این خبرهای خوش حال کننده، مایکروسافت سیستم پیشنهادی فورزا هورایزن 3 را اعلام کرد تا کسانی که می خواهند تجربه ای بهتر از بازی داشته باشند، دست به تغییرات سخت افزاری بزنند.

پیش از مشاهده سیستم پیشنهادی، بد نیست بدانید فورزا هورایزن 3 بیست و هفتم سپتامبر سال جاری [6 مهر] برای ویندوز 10 و اکس باکس وان به انتشار خواهد رسید. کسانی هم که Forza Horizon 3 Ultimate Edition را خریداری کرده اند، می توانند چهار روز زود تر بازی را تجربه کنند. این نخستین بار است که عنوانی از فرنچایز فورزا برای پی سی منتشر می شود.

شاید پیشتر Forza 6: Apex هم راه خود را به این پلتفرم پیدا کرده بود اما بازی گفته شده تنها نسخه ای محدود از قسمت ششم فورزا به شمار می رفت. با اعلام این که انتشار گرن توریسمو اسپورت تا سال 2017 عقب افتاد، شانس فورزا هورایزن 3 برای کسب جوایز گوناگون افزایش یافت.

forza_horizon_3
بازی تنها از دایرکت اکس 12 پشتیبانی می کند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • aram sali
    aram sali | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    گرافیک بالایی نداره

    • st
      st | ۹ فروردین ۱۳۹۶

      این بازی مربوط به هیلو فایو بود .اگه بازی فورزارو توی اکس باکس ببینی کف میکنی ک تو

  • molavy
    molavy | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    این دیگه چه دمو مزخرفی بود. مثل دموی کنسول ps1 هستش. روز زمین هیچ اثری از رد شدن ماشین نمیمونه. گرافیک هم که افتضاحه

    • MajiDzZ
      MajiDzZ | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

      قسمت اول تریلر مربوط هست به بازی halo! تو این تریلر فقط چندتا رندر کوتاه از بازی فورزا 3 بود
      اون جایی رد ماشین باقی نمیمونه هم بازی هالو بود نه فورزا!!!

مطالب پیشنهادی