ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Download Accelerator Plus؛ دانلود منیجر قدرتمند اندروید

مدت زیادی است که روی رایانه های شخصی از دانلود منیجرها استفاده می کنیم. حالا با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت که وجود اپلیکیشن های دانلود منیجر تنها به این پلتفرم همه گیر اختصاص نداشته و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

مدت زیادی است که روی رایانه های شخصی از دانلود منیجرها استفاده می کنیم. حالا با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت که وجود اپلیکیشن های دانلود منیجر تنها به این پلتفرم همه گیر اختصاص نداشته و در تلفن های هوشمند نیز به امری ضروری تبدیل شده است؛ به شکلی که این دست اپلیکیشن ها روی دستگاه های قابل حمل، هر روز رنگ تازه تری به خود می گیرند.

از این رو حداقل می توان گفت، کاربرانی که از پلتفرم اندروید استفاده می کنند در این زمینه با تنوع بسیار بالایی مواجه هستند و انتخابشان بین بهتر و بهترین است. اپلیکیشن Download Accelerator Plus (به اختصار DAP) که امروز به معرفیش می پردازیم یکی از بهترین دانلود منیجرهای موجود برای تلفن های هوشمند اندرویدی محسوب می شود.

اما دلایلمان در انتخاب این دانلود منیجر چیست؟ DAP اپلیکیشنی است که می توانید انواع فایل ها با فرمت های مختلف، از ویدئو و موزیک گرفته تا اسناد و برنامه ها را با آن دانلود کنید. به غیر از این مورد اگر فکر می کنید که همراه با این دانلود منیجر نیاز به دانلود مرورگری خاص دارید، باید بگوییم که DAP، محصول استودیوی rubycell دارای یک مرورگر داخلی است.

این مرورگر پر سرعت بوده و قابلیت دریافت لینک فایل های موزیک و ویدئو را به صورت خودکار از وبسایت مقصد به شما ارائه می دهد. پس از دیدن لینک ها نیز قادر به دانلود موارد دلخواه خواهید بود. با این حال DAP با اکثر مرورگرهای منتشر شده برای پلتفرم اندروید از جمله فایرفاکس، کروم و... نیز کاملاً سازگاری دارد.

DAP 1-w600

حداقل برای کاربران داخلی یکی از بزرگترین مشکلات، قطع و وصل مکرر اینترنت به هنگام دانلود فایل های بعضاً حجیم است؛ موضوعی آزار دهنده که کاربران را اکثراً با فایل های خراب و بی استفاده مواجه می سازد و قابلیت ادامه ی دانلود را از آن ها سلب می کند. کلیه فایل های دانلودی در DAP قابل توقف هستند، بنابراین ادامه دادن یا ندادن پروسه دانلود کاملا به دست شماست.

ابزار بارکد اسکنری که در این دانلود منیجر تعبیه شده است نیز به شما این امکان را می دهد تا با اسکن بارکد فایل مورد نظر خود اقدام به دانلود و ذخیره ی آن کنید. از دیگر ویژگی های DAP می توان به مواردی چون جایگزین کردن لینک های مرده برای ادامه ی دانلود، دانلود و ذخیره ی فایل ها در حافظه ی خارجی و افزایش سرعت دانلود یک فایل با تقسیم آن به چند قسمت اشاره کرد.

با این که Download Accelerator Plus اپلیکیشنی رایگان است اما مانند هزاران برنامه ی دیگری که روی فروشگاه پلی استور منتشر می شوند دارای پرداخت درون برنامه ای است. با خرید نسخه ی پریمیوم این اپلیکیشن ضمن حذف تمام تبلیغات، می توانید دانلودهای خود را زمان بندی کنید. علاوه بر این: حالت خصوصی، رمزگذاری روی فایل ها و شخصی سازی تم برنامه از دیگر قابلیت های بخش پریمیوم به شمار می روند.

Download Accelerator Plus

Download Accelerator Plus

سازنده: rubycell قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    تیتر زدید دانلود منجیر قدرتمند آندروید، نصبش کردم و دیدم اصلا به پای ADM اندروید نمیرسد.حالا نمیدونم رو چه حسابی میگید قدرتمند؟!!! شاید تا حالا با ADM کار نکردید که این متن را گذاشتید؟!!!

  • شهنوازی
    شهنوازی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    دوستان منم مثل شما فقط ADM رو قبول دارم ولی قبل از اون از DAP استفاده می کردم و این نسخه هم که دیجی معرفی کرده مخصوص اندرویده و ADM نسخه اندروید نداره :(

  • erfan tavassoli
    erfan tavassoli | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    منم با نظر دوستان موافقم,adm و عشق است?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی