ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 پلاس برای نخستین بار در یک ویدیوی قابل اطمینان مشاهده شد

مثل همیشه، با هرچه نزدیک تر شدن به تاریخ رونمایی از آیفون 7 و نسخه ی پلاس از این تلفن هوشمند، روند انتشار شایعات سرعت بیشتری گرفته و هر روز، شاهد فاش شدن جزئیات بیشتری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

مثل همیشه، با هرچه نزدیک تر شدن به تاریخ رونمایی از آیفون 7 و نسخه ی پلاس از این تلفن هوشمند، روند انتشار شایعات سرعت بیشتری گرفته و هر روز، شاهد فاش شدن جزئیات بیشتری در مورد دو محصول جدید اپل هستیم.

از جمله ی تازه ترین شایعات می توان به این موضوع اشاره کرد که شرکت ساکن کوپرتینو سرانجام تصمیم گرفته ظرفیت حافظه ی 16 گیگابایتی (که محدودیت های زیادی برای کاربران ایجاد می کرد) را کنار گذاشته و آیفون های جدید را با حداقل 32 گیگابایت حافظه ی داخلی به بازار عرضه نماید.

در این میان حافظه ی دو نسخه ی دیگر هم دو برابر شده و حالا نسخه ی میانی آیفون به جای 64 گیگابایت، با 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه می شود و در نهایت می توانید پر ظرفیت ترین مدل را با حافظه ی 256 گیگابایتی خریداری نمایید، تغییری که با توجه به عدم پشتیبانی تلفن های هوشمند اپل از کارت حافظه، برای کاربران بسیاری خوشحال کننده خواهد بود.

اما از موارد پیشین که بگذریم، به تازه ترین ویدیو می رسیم که ساعتی پیش منتشر شده و یک آیفون 7 پلاس را لحظاتی با وضوح در حال کار نشان می دهد. هرچند پیش از این هم ویدیو هایی از آیفون های 7 به فضای اینترنت راه یافته بود، اما لازم است اشاره کنیم که منابع آن ویدیوها چندان قابل اطمینان نبود.

ویدیوی تازه اما روی حساب کاربری توییتر Sonny Dickson انتشار یافته که پیش از این در سال 2014، تصاویری واقعی از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس منتشر کرده بود و در این زمینه خوش سابقه به حساب می آید.

البته با این وجود باید توجه داشت که همواره امکان گمراه کردن کاربران وجود دارد و موارد متعددی وجود داشته که کاربرانی نسخه های ساختگی از آیفون های بعدی را تولید کرده و تصاویر آن را منتشر کرده اند، در نتیجه توصیه می کنیم هنگام مواجه شدن با چنین تصاویری، جانب احتیاط را رعایت کنید.

در پایان می توانید ویدیوی مورد بحث را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sobhan
    Sobhan | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    دیجیاتو جان
    مرسی از تمام مطالب خوبت
    اما تعصب خیلی زیادی روی سامسونگ و آیفون داری!!
    لطفا بقیه کمپانی هارو هم قابل بدون

مطالب پیشنهادی