ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایربادهای بی سیم جابرا
تکنولوژی

ایربادهای بی سیم Jabra با قابلیت ردیابی ضربان قلب

کمپانی Jabra امسال نیز با دست پر پای به IFA 2016 گذاشته است. ایربادهای «Elite Sport» جدید این شرکت به معنی واقعی کلمه بی سیم هستند، یعنی به مانند ایربادهای «Gear IconX» سامسونگ، هیچ سیمی دو تکه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۲

کمپانی Jabra امسال نیز با دست پر پای به IFA 2016 گذاشته است. ایربادهای «Elite Sport» جدید این شرکت به معنی واقعی کلمه بی سیم هستند، یعنی به مانند ایربادهای «Gear IconX» سامسونگ، هیچ سیمی دو تکه آن را به هم متصل نکرده است. ضمن این که قابلیت ردیابی ضربان قلب را نیز دارا هستند.

بدون درگیری با سیم های مزاحم، می توانید با «Elite Sport» به موسیقی دلخواه خود در حین انجام فعالیت های ورزشی گوش فرا دهید و در عین حال از میزان ضربان قلب، میزان اکسیژن مصرفی، کالری مصرفی، مسیر طی شده و سرعت دویدن خود آگاه شوید و بر پایه این اطلاعات تحلیل دقیقی از فعالیت جسمانی خود را از طریق اپلیکیشن اختصاصی «Sport Life» دریافت نمایید.

جابرا ایربادهای جدید را با گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به تولید رسانده و تا سه سال دوام آن را در مقابل خورندگی عرق بدن ضمانت می کند.

طبق ادعای سازنده، با هر بار شارژ می توان تا ۳ ساعت به موسیقی گوش داد و به تماس های تلفنی پاسخ گفت. شارژ مجدد نیز به صورت بی سیم و از طریق یک داک مخصوص به انجام می رسد. البته به دوام باتری این ابزارهای شنیدن موسیقی در صورت استفاده از آنها برای ردیابی فعالیت های بدنی، اشاره ای نشده است.

ایربادهای «Elite Sport» شرکت Jabra را می توان با قیمت ۲۵۰ دلار و از طریق فروشگاه آنلاین بست بای خریداری نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی