ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر رسمی سونی برای موبایل Xperia X Compact را تماشا کنید

موبایل های پرچمدار و گران قیمت سونی معمولاً به همراه نسخه ای کوچکتر و ارزان قیمت تر به بازار عرضه شده اند و در طول تاریخچه فعالیت سونی در حوزه موبایل های هوشمند، این استراتژی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۴

موبایل های پرچمدار و گران قیمت سونی معمولاً به همراه نسخه ای کوچکتر و ارزان قیمت تر به بازار عرضه شده اند و در طول تاریخچه فعالیت سونی در حوزه موبایل های هوشمند، این استراتژی تا حد زیادی برای ژاپنی ها کارآمد بوده است. در واقع موبایل Xperia Z3 Compact به صدر جدول پرفروش ترین اسمارت فون های ژاپن راه یافت و Xperia Z5 Compact هم در حد تحسین برانگیزی ظاهر شد. با تمام این تفاسیر، دور از ذهن نبود که در کنار پرچمدار Xperia XZ، شاهد معرفی Xperia X Compact نیز باشیم.

اکسپریا اکس کامپکت در مجموع خط مشی موبایل های کامپکت پیشین سونی را حفظ کرده و در حالی که به برخی از برجسته ترین قابلیت ها و سخت افزارهای مدل گران قیمت تر خود تجهیز گشته، اما برخی قطعات آن دچار تغییر شده اند تا از هزینه های تولید دستگاه کاسته شود. مدل امسال لبه های خمیده، بدنه یکپارچه و طراحی مینیمال خود را از نسخه بزرگتر XZ به ارث برده و در عین حال از نمایشگر و پردازنده ضعیف تری برخوردار است.

بعد از معرفی رسمی دستگاه در رویداد سونی طی نمایشگاه IFA امسال، حالا ژاپنی ها تیزری کوتاه منتشر کرده اند و ما را با شکل و شمایل کلی Xperia X Compact آشنا نموده اند که در پایین قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    عالیه سونی

  • Khanmohammadi
    Khanmohammadi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    متاسفانه چه بخوایم چه نخوایم سونی نفسهای اخرشو تو موبایل میزنه

مطالب پیشنهادی