ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار صوتی Baidu راه خود را به اسپیکرهای Harman Kardon باز خواهد کرد

بنابر اعلام رسمی Baidu، در آینده نزدیک هوش مصنوعی این کمپانی چینی با اسپیکرهای Harman Kardon ادغام خواهد شد تا نوعی دستیار دیجیتالی شبیه به اسپیکرهای اکو در اختیار کاربران قرار گیرد. Baidu در حالی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۶

بنابر اعلام رسمی Baidu، در آینده نزدیک هوش مصنوعی این کمپانی چینی با اسپیکرهای Harman Kardon ادغام خواهد شد تا نوعی دستیار دیجیتالی شبیه به اسپیکرهای اکو در اختیار کاربران قرار گیرد. Baidu در حالی این خبر را اعلام کرده که روز گذشته، کمپانی Sonos هم اعلام نمود از دستیار صوتی آمازون در برخی از اسپیکرهایش بهره می برد.

در صورتی که ادغام هوش مصنوعی Baidu با دستگاه های Harman Kardon صورت پذیرد، اسپیکرهای این کمپانی می توانند از پس مسئولیت هایی مانند خرید کردن یا جستجو در اینترنت براساس فرمان های صوتی کاربران برآیند.

بد نیست بدانید که Baidu در حال حاضر براساس اطلاعات پایگاه داده الکسا، چهارمین وب سایت محبوب جهان را در اختیار دارد. از جمله تکنولوژی های هوش مصنوعی این کمپانی چینی که راه خود را به اسپیکرهای هارمان کاردون باز خواهند کرد می توان به «تشخیص خودکار فرمان های صوتی» به زبان های انگلیسی و ماندارین، تنظیم کلمه ای مشخص برای روشن کردن دستگاه، درک زبان طبیعی و تبدیل متن به گفتار اشاره نمود.

Baidu در حال حاضر اعلام کرده که توسعه یک دستیار شخصی از همین حالا شروع شده اما هنوز مشخص نیست کاربران حدوداً در چه زمانی می توانند منتظر عرضه اسپیکرهای هارمان کاردون به همراه تکنولوژی های هوش مصنوعی Baidu باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    آقا یه Go + Play رو تست صدا گرفتیم ازش دیوانه شدم از وضوح و کیفیت با این جثه .... یه تومن پیاده شدم آخرش.
    http://www.harmankardon.com/bluetooth-speakers/HK+GO+PLAY.html?dwvar_HK%20GO%20PLAY_color=Black

مطالب پیشنهادی