ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدیدی از تلفن هوشمند هوآوی Mate 9 فاش شد

هوآوی قصد آن کرده تا در آینده نزدیک، از جانشین فبلت قدرتمندش Mate 8 رونمایی به عمل آورد، اما به احتمال زیاد این کار را در نمایشگاه IFA امسال انجام نخواهد داد. به تازگی رندرهای جدیدی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

هوآوی قصد آن کرده تا در آینده نزدیک، از جانشین فبلت قدرتمندش Mate 8 رونمایی به عمل آورد، اما به احتمال زیاد این کار را در نمایشگاه IFA امسال انجام نخواهد داد.

به تازگی رندرهای جدیدی از Mate 9، جانشین Mate 8 در اینترنت فاش شده تا پیش از عرضه این فبلت در ماه های پایانی امسال، تصوری از شکل و شمایل و خصوصیات ظاهری آن داشته باشیم.

رندرهای جدید وبسایت MyDrivers شباهت بسیاری زیادی به رندرهای پیشین فاش شده در اینترنت دارند، از این رو با تماشای آن ها تقریبا می توانیم مطمئن باشیم که طرح نهایی Mate 9 به همین شکل خواهد بود.

همانطور که در رندرها مشاهده می کنید، فبلت آینده هوآوی مجهز به دوربین دوگانه بوده و از یک فلاش دوقلوی LED و فوکوس خودکار لیزری بهره می برد.

اما در مورد پردازنده این فبلت، پیش بینی می شود که هوآوی پردازنده Kirin 950 میت 8 را با چیپست Kirin 960 در میت 9 جایگزین کرده باشد. همچنین پیش بینی ها حاکی از آنند که میت 9 به احتمال زیاد دارای شش گیگابایت رم و نمایشگر کواد HD خواهد بود. البته می توان انتظار داشت که هوآوی یک مدل ارزان قیمت تر با نمایشگر فول اچ دی 1080p را هم وارد بازار نماید.

نکته جالب اینکه در این رندرهای جدید اثری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نمی بینیم، اما این موضوع نمی تواند صد در صد به معنای آن باشد که در محصول نهایی شاهد حذف آن خواهیم بود.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که هوآوی برای میت 9 چه چیزهایی درچنته دارد، و آیا می تواند مشکلات ریز و درشت فبلت قبلی خود یعنی میت 8 را در آن مرتفع کند یا خیر. میت 8 از مشکلاتی مثل ناپایداری دوربین هنگام فیلمبرداری رنج می برد و نسبت به سایر رقبای هم ردیف خود از کیفیت نمایشگر پایین تر و بلندگوهای داخلی ضعیف تری برخوردار بود.

در ادامه می توانید این تصاویر فاش شده را ملاحظه کنید. توجه داشته باشید که هیچ کدام از این رندرها رسمی نیستند:

Huawei-Mate-9-leak-based-renders (5)-w600 Huawei-Mate-9-leak-based-renders (6)-w600 Huawei-Mate-9-leak-based-renders (1)-w600 Huawei-Mate-9-leak-based-renders (2)-w600 Huawei-Mate-9-leak-based-renders (7)-w600 Huawei-Mate-9-leak-based-renders-w600

Huawei-Mate-9-leak-based-renders (3)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۹ مهر ۱۳۹۵

    هواوی خدایی گوشیای خیلی شیکی درست میکنه. فقط به نظر باریک نیست. کاش باریک باشه

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    من عاشق هواوی هستم ، ولی آخه این دیگه چیه ، یاخدا .

    هواوی ترو خدا با این طراحی این گوشی رو بیرون نده .
    هواویییی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی