ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از یک واکمن جدید با بدنه ی طلا و قیمت 3200 دلار پرده برداشت

اگر یک Apple Watch Edition داشته باشید، احتمالاً محصول جدید سونی هم برایتان جذاب خواهد بود: یک واکمن ساخته شده از طلا با قیمت 3200 دلار. محصول جدید، یک نسخه ی گران قیمت تر از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

اگر یک Apple Watch Edition داشته باشید، احتمالاً محصول جدید سونی هم برایتان جذاب خواهد بود: یک واکمن ساخته شده از طلا با قیمت 3200 دلار.

محصول جدید، یک نسخه ی گران قیمت تر از واکمن سونی به حساب می آید که سال گذشته به عنوان پلیر فایل های موسیقی غیر فشرده معرفی شد و همان زمان هم از قیمت بالایی برخوردار بود.

سازنده حالا در ساخت نسخه ی جدید، کیفیت ساخت محصول را باز هم بالاتر برده تا کوچکترین عواملی که می توانند روی پخش صدا تاثیر منفی داشته باشند را نیز از میان برداشته باشد.

البته باید توجه داشته باشید که این بهبود کیفیت به سادگی برای تمام کاربران قابل تشخیص نیست و برای بهره مند شدن از آن لازم است هدفون های بسیار گران قیمتی تهیه کرده و از توجه بالایی نیز به این موضوع برخوردار باشید.

برای نمونه پوشش طلایی بدنه ی دستگاه میزان تداخل مغناطیسی و مقاومت در برابر کنتاکت را کاهش می دهد و جدا بودن مدارهای آنالوگ و دیجیتال دستگاه نیز به کاهش میزان نویز منجر خواهد شد.

واکمن جدید همچنین به «مدار ساعت دوگانه با نوسان سنج نویز کوارتزی کم فاز» مجهز است که توضیح عملکردش هم به اندازه ی نامش پیچیده خواهد بود، اما به طور خلاصه بخشی از مبدل دیجیتال به آنالوگ دستگاه به حساب می آید و کیفیت پخش موسیقی را بهبود می بخشد.

محصول تازه از نظر طراحی نیز تاحدی نسبت به مدل سال گذشته بهبود یافته است. حالا جک هدفون دستگاه به بالای بدنه منتقل شده و به نظر می رسد دکمه های کنار بدنه نیز از ارگونومی مناسب تری برخوردار باشند.

علاوه بر این به نظر می رسد رابط کاربری دستگاه هم از تغییرات مصون نمانده باشد، اما سازنده هنوز توضیحی در این زمینه ارائه نکرده است.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که عرضه ی واکمن جدید از سال آینده با قیمت سرسام آور 3200 دلار آغاز خواهد شد. علاوه بر این یک نسخه عادی با زرق و برق کمتر هم از این محصول طراحی شده که با قیمت 1200 دلار (مشابه مدل سال گذشته) قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی