ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Haier اجاق های جدید هوشمند خود را معرفی کرد

تا پیش از امروز، شرکت Haier فقط اجاق گاز هوشمند و فِر معرفی نکرده بود که حالا این اتفاق در IFA 2016 نیز رخ داد. این کمپانی چینی از سال 2017 شروع به عرضه اجاق ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۹

تا پیش از امروز، شرکت Haier فقط اجاق گاز هوشمند و فِر معرفی نکرده بود که حالا این اتفاق در IFA 2016 نیز رخ داد. این کمپانی چینی از سال 2017 شروع به عرضه اجاق های جدید و هوشمند خود در بریتانیا خواهد کرد.

البته هنوز مشخص نشده که قیمت هر کدام از این اجاق ها چقدر خواهد بود و در چه زمانی برای کشورهای دیگر نیز عرضه می شود. چینی ها در آلمان صرفا به ارائه اطلاعاتی جزئی بسنده کرده اند.

گفته شده که این اجاق های جدید به نمایش LED لمسی سفید رنگی مجهز شده اند و همچنین از سیستم پخت و پز خودکار بهره مند است. این سیستم جدید چنین عمل می کند که هر نوع غذایی را درون آن قرار دهید، اجاق به شیوه ای خودکار دما و زمان لازم برای پخت آن را تخمین می زند.

اگرچه این اجاق ها اولین محصولات Haier در این شاخه به حساب می آیند اما لازم است بدانیم که چندی پیش، این کمپانی چینی یک شرکت فعال در زمینه تولید یخچال و اجاق خریداری کرده بود.

در ماه ژوئن، Haier با پرداخت مبلغ 5.6 میلیارد دلار موفق شد تا GE Appliances را برای خود کند. این خرید نشان می دهد که Haier تا چه حد مشتاق ورود به بازار آمریکای شمالی و ایالات متحده آمریکا است، جایی که تا به امروز فقط سهم 1.1 درصدی در آن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی