ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Neato دو جاروبرقی جدید معرفی کرد

شرکت Neato امروز و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 از دو جاروبرقی جدید با نام های Botvac D3 Connected و Botvac D5 Connected رونمایی کرد. D3 ارزان ترین جاروبرقی این سری است که Neato ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۱

شرکت Neato امروز و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 از دو جاروبرقی جدید با نام های Botvac D3 Connected و Botvac D5 Connected رونمایی کرد. D3 ارزان ترین جاروبرقی این سری است که Neato تاکنون تولید کرده و با قیمت 399 دلار به فروش می رساند در حالی که D5 قیمتی معادل 599 دلار دارد.

در این حالت، شرکت Neato در هر محدوده قیمتی یک محصول قابل قبول برای ارائه دارد. طبیعتا میزان فضایی که این جاروبرقی ها توان پیمودن و تمیز کردن آن را دارند برای هر کدام متفاوت است و فیلترها نیز در هر مدل تفاوتی دارد.

در ورژن D5 یک ویژگی جالب وجود دارد که Neato به آن قابلیت «Find Me» می گوید. در این حالت، جارو برقی متصل به وای فای را می توان بسیار راحت در هر نقطه از خانه که باشد پیدا کنید.

اما اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و سگ یا گربه در خانه نگه نمی دارید که نگران ریزش مو و تجمع شان باشید، خرید D3 منطقی تر به نظر می رسد. در هر بار شارژ، D3 می تواند نزدیک به 170 متر مربع را تمیز کند در حالی که این مسیر برای D5 تا 420 متر نیز می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی