ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مچ بندی که دست شما را به تلفن همراه تبدیل می کند [تماشا کنید]

گجت تازه ای کار خود را از وبسایت جمع سپاری مالی Kickstarter آغاز کرده که اساساً برای تبدیل کردن دست شما به تلفن طراحی شده و ممکن است احساس مأمور مخفی فیلم ها را به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

گجت تازه ای کار خود را از وبسایت جمع سپاری مالی Kickstarter آغاز کرده که اساساً برای تبدیل کردن دست شما به تلفن طراحی شده و ممکن است احساس مأمور مخفی فیلم ها را به شما بدهد. نام آن Sgnl است و به کاربر اجازه می دهد تنها با بستن یک مچ بند و لمس گوش خود با نوک انگشت در حالتی شبیه به تلفن، تماس تلفنی برقرار کند.

هیچ اسپیکری روی این دستگاه نصب نشده، در عوض قرار است صدا از طریق لرزه هایی که به واسطه ی دست خود کاربر از مچ بند به گوشش می رسد منتقل شود. با این حال یک میکروفون روی بند مذکور نصب شده است. این پروژه هنوز در حد ایده ی اولیه است اما در مقایسه با هدست های نه چندان جذاب بلوتوث، جایگزین جالبی محسوب می شود.

گفتنی است پروژه ی Sgnl از سوی Innomdle Lab مطرح شده؛ استارتاپی که از دل سامسونگ بیرون آمده است. این اولین پروژه ی استارتاپ مذکور است و کار خود را با کمپینی روی کیک استارتر شروع کرده که هدفش رسیدن به ۵۰ هزار دلار است. کمپین آنها تا لحظه ی نگارش این خبر تا رسیدن به هدف خود فاصله ی زیادی ندارد. در ضمن هر دستگاه Sgnl با قیمتی حدود ۱۳۹ دلار عرضه می شود.

گجت یاد شده یک نکته ی جالب دیگر هم دارد و آن این است که هم می توان آن را به صورت یک مچ بند مستقل مورد استفاده قرار داد، هم اینکه از آن در قالب بند ساعت بهره گرفت؛ چه ساعت های معمولی و چه ساعت های هوشمند. بند هایی از این دست به طور قطع کمی بد قیافه تر از بند های معمولی خواهند بود اما ادغام آنها با گجت دیگری که از آن استفاده می کنید ایده ی خوبی است چرا که دردسر حمل یک گجت اضافی را از سر کاربر کم می کند.

این احتمالاً از آن دست ویژگی هایی است که در آینده در ساعت های هوشمند شاهدش خواهیم بود، اما تا آن زمان به نظر می رسد Sgnl راه جذابی برای پاسخ دادن به تماس های تلفنی بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن همراه از جیب باشد.

در ادامه می توانید ویدیوی تهیه شده برای این گجت را از نظر بگذرانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    آورین آورین خیلی ایده خوبیه

مطالب پیشنهادی