ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون جدید لیبراتون با درگاه Lightning آیفون کار می کند

امیدواریم اپل باتری بزرگتری برای آیفون جدیدش که شایعه شده جک هدفون ندارد، در نظر گرفته باشد؛ زیرا قرار است یک باتری خور دیگر به آن اضافه شود: هدفون. شرکت Libratone که به خاطر اسپیکر ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۲

امیدواریم اپل باتری بزرگتری برای آیفون جدیدش که شایعه شده جک هدفون ندارد، در نظر گرفته باشد؛ زیرا قرار است یک باتری خور دیگر به آن اضافه شود: هدفون. شرکت Libratone که به خاطر اسپیکر بلوتوث های گیره دارش معروف است، هدفون توگوشی جدیدی به نام Q Adapt ساخته که به قابلیت active noise cancellation مجهز است و برای اتصال به آیفون از درگاه Lightning استفاده می کند.

هدفون های دارای چنین قابلیتی از باتری برخوردارند تا بتوانند به صورت دینامیک نویز محیط را حذف کنند اما لیبراتون در هدفون Q Adapt باتری را حذف کرده و به جای آن، انرژی مورد نیاز هدفون را از طریق درگاه لایتنینگ آیفون تأمین می کند. البته حذف نویز قابلیتی نیست که همه به آن نیاز داشته باشند اما لیبراتون سعی کرده با اضافه نمودن ویژگی CityMix، امکان تنظیم میزان حذف نویز از درجه 1 تا 5 را فراهم کند و بر جذابیت این قابلیت بیفزاید.

لیبراتون همچنین نسخه روگوشی بی سیم هدفون Q Adapt را معرفی کرده که با بلوتوث کار می کند و از قابلیت حذف نویز CityMix و همچنین یک کابل صوتی آنالوگ برخوردار است.

هدفون های Q Adapt از این ماه پیش فروش می شوند. مدل توگوشی 179 دلار و مدل روگوشی 249 دلار قیمت گذاری شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی