ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی MediaPad M3 را معرفی کرد؛ تبلتی قدرتمند با ارزش خرید بالا

هوآوی نیز همچون دیگر رقبا، کوله باری از محصولات را به IFA 2016 آورده که در بین آنها تبلت MediaPad M3 توجه همه را به خود جلب نموده. این دیوایس که در واقع نسخه قابل حمل تری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۶

هوآوی نیز همچون دیگر رقبا، کوله باری از محصولات را به IFA 2016 آورده که در بین آنها تبلت MediaPad M3 توجه همه را به خود جلب نموده. این دیوایس که در واقع نسخه قابل حمل تری از MediaPad M2 به شمار می رود، از اندروید نسخه 5.1 برخوردار بوده و نمایشگر 8.5 اینچی به همراه 2 گیگابایت رَم و حسگر اثر انگشت روی دکمه Home آن تعبیه شده.

اگرچه مدل M2 با چهار بلندگو و صدای فراگیر، تمرکز اصلی اش را روی علاقه مندان صدا قرار داده بود، اما M3 بیشتر به قابلیت های تصویربرداری توجه داشته، زیرا دو دوربین پیشرفته 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو و عقب آن قرار گرفته، ضمن اینکه 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای ان در نظر گرفته شده.

حافظه این دستگاه از طریق کارت microSD قابل افزایش است، ضمن اینکه درگاه سیم کارت با پشتیبانی از شبکه 4G LTE نیز در آن تعبیه شده.

از آنجا که تبلت یاد شده هم عضو خانواده MediaPad به شمار می رود، هوآوی از متخصصین صدا در «هارمان کاردون» برای طراحی و ساخت دو اسپیکر در لبه های بالایی و پایینی آن بهره گرفته. به احتمال زیاد این نوع جایگیری خروجی ها می تواند حالت صدای فراگیر را ایجاد کند.

گفتنی است پردازنده اصلی این محصول 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بوده و قابلیت اجرای چندین برنامه سنگین به صورت همزمان را دارد. پنل لمسی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی به اشاره های دست پاسخ می دهد.

تبلت MediaPad M3 هوآوی با وجود ابعاد بزرگ و سخت افزار قدرتمند، تنها 318 گرم وزن دارد که نسبت به رقبای دیگر بسیار مناسب به نظر می رسد. گفتنی است هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ایوب
    ایوب | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    آقای مقدسی این مشخصاتی که برای هواوی مدیا پد M3 نوشتی اشتباهه چون رم ۴ گیگ داره نه ۲ گیگ، نسخه اندرویدش ۶ هست نه ۵.۱، در ضمن صفحه نمایش ۸.۴ اینچی داره نه ۸.۵ اینچی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی