ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چند فرمان صوتی جدید به آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل مپس اضافه شد

نسخه 9.36.0 بتای گوگل مپس هم اکنون در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته تا بتوانند با جدیدترین قابلیت های این اپلیکیشن مسیریابی پیش از ارائه در نسخه پایدار آشنا شوند. آخرین نسخه گوگل مپس شامل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۹

نسخه 9.36.0 بتای گوگل مپس هم اکنون در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته تا بتوانند با جدیدترین قابلیت های این اپلیکیشن مسیریابی پیش از ارائه در نسخه پایدار آشنا شوند. آخرین نسخه گوگل مپس شامل قابلیت جدیدی است که فقط راهنمایان محلی (Local Guides) دارای امتیاز بالا می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

از این پس راهنمایان محلی لول 4 گوگل مپس می توانند از نقاط ذخیره شده در نقشه، فهرست های شخصی بسازند؛ فهرست هایی مثل "بهترین همبرگر فروشی های منهتن"، "سفر به مکزیکو سیتی در جولای 2017" و مواردی این چنینی.

همچنین امکان نظم بخشیدن به نقاط ذخیره شده در دسته بندی های گوناگون مثل "علاقه مندی ها" و ... هم از دیگر امکاناتی است که راهنمایان محلی در گوگل مپس به آن دسترسی خواهند داشت.

اما به غیر از این قابلیت اختصاصی برای عده محدودی از افراد، نسخه جدید گوگل مپس چند فرمان صوتی جدید هم برای استفاده عموم کاربران در اختیار آنها قرار داده است.

فرمان های صوتی جدید گوگل مپس شامل avoid tolls، avoid ferries و avoid highways می شوند که از آن ها می توان به ترتیب برای اجتناب از معابر، عوارضی ها و بزرگراه ها در حین مسیریابی استفاده کرد. با استفاده از هر کدام، گوگل مپس مسیرتان در رسیدن به مقصد را طوری تغییر می دهد که در طول سفر به موارد ذکر شده برخورد نداشته باشید.

همچنین اگر نظرتان تغییر کرد، می توانید در عوض واژه avoid از واژه allow استفاده نمایید. قابلیت جدید دیگر، دریافت نوتیفیکیشن های مربوط به اطلاعات وضعیت ترافیکی دور و اطراف شماست.

انتشار این بروزرسانی از ساعاتی پیش آغاز گردیده، بنابراین می توانید آن را همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

log-c-w600 One-new-feature-will-allow-you-to-receive-a-notification-about-traffic-nearby-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    چطور میشه با استفاده از گوگل مپز مسیریابی نقطه به نقطه کرد؟ من فقط میتونم پیش نمایش مسیریابی رو ببینم.

مطالب پیشنهادی