ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار صوتی دیجیتال Xperia Agent
تکنولوژی

یک فنجان قهوه با طعم دیجیتال، دستیار هوشمند Xperia Agent در برلین

شرکت سونی برای اولین بار Xperia Agent را در نمایشگاه بارسلون در معرض دید عموم قرار داد و از آن زمان تا کنون خبری از این دستیار دیجیتال نبود. اما دوباره و همزمان با نمایشگاه امسال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۱

شرکت سونی برای اولین بار Xperia Agent را در نمایشگاه بارسلون در معرض دید عموم قرار داد و از آن زمان تا کنون خبری از این دستیار دیجیتال نبود. اما دوباره و همزمان با نمایشگاه امسال IFA در شهر برلین، شاهد حضور این مامور سونی با توانایی هایی تازه هستیم.

شرکت سونی دستیار دیجیتال Xperia Agent را در پاسخ به سیستم Echo شرکت آمازون معرفی نمود. این ابزار هوشمند به مانند یک هاب برای تمام اشیای متصل به اینترنت در خانه یا محل کار شما عمل می کند.

به عنوان مثال، می توانید از طریق فرمان صوتی درخواست یک فنجان قهوه نمایید، Xperia Agent دستور لازم را به قهوه جوش هوشمند ارسال می کند و زمان آماده شدن آن را نیز به اطلاعتان می رساند. حتی می توانید از طریق این مامور وظیفه شناس سونی نوع قهوه درخواستی و نسبت شیر و شکر آن را نیز تعیین نمایید.

تنظیم دما و نور اتاق ها، درخواست برقراری تماس یا سفارش غذا از دیگر کارهایی است که Xperia Agent برای شما انجام می دهد.

با همه این ها اما معضل بزرگ تمام ابزارهای متصل به اینترنت اشیا، در خصوص این دستیار صوتی سونی نیز صدق می کند؛ هر کمپانی پلتفرم و استانداردهای اختصاصی خود را برای اتصال ابزارهای هوشمند دارد و تنها از معدودی مدل های خاص پشتیبانی به عمل می آورد، بنابراین اگر روزی بخواهید از Echo شرکت آمازون به Xperia Agent سونی مهاجرت کنید، باید تقریباً تمام لوازم هوشمند و البته گرانقیمت خانه خود را تعویض نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    باو نمیشه که!!!! خو چندین سال بعد،بابا ها هوشمند تر میتونن کولر رو خاموش کنن!? کافیه به این دستور بدن!

مطالب پیشنهادی