ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدید موبایل LG V20 بهره گیری از دوربین دوگانه در پشت را تایید می کند

در حالی که تنها چند روز تا معرفی موبایل V20 ال جی در تاریخ شانزدهم شهریور ماه باقی مانده، به تازگی رندر جدیدی از این اسمارت فون منتشر شده که بهره گیری از دوربین دوگانه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۰

در حالی که تنها چند روز تا معرفی موبایل V20 ال جی در تاریخ شانزدهم شهریور ماه باقی مانده، به تازگی رندر جدیدی از این اسمارت فون منتشر شده که بهره گیری از دوربین دوگانه در پشت و دوربین جلوی معمولی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس های ویدیویی را تایید می کند. این در حالی است که موبایل V10 ال جی از دو دوربین در جلو و یک سنسور در پشت بهره می برد.

موبایل پرچمدار جدید ال جی، علاوه بر دوربین دوگانه، از مشخصات قدرتمند دیگری نیز بهره می برد که از جمله آنها می توان به قابلیت های صوتی پیشرفته ای اشاره کرد که در همکاری با Bang & Olufsen Play، یکی از واحدهای داخلی B&O، توسعه یافته اند.

202020-w600

علاوه بر این، ایرفون موجود در بسته بندی دستگاه، توسط B&O توسعه یافته و دستگاه برای اولین بار به چیپ 32 بیتی صوتی Quad DAC مجهز شده است. این چیپست که توسعه آن برعهده ESS Technologies بوده، تولید صدای محیطی را تا 50 درصد کاهش می دهد و فایل های دیجیتالی را به صدای آنالوگ تبدیل می کند تا گوش انسان قادر به شنیدن شان باشد.

در حال حاضر گفته می شود که V20 ال جی اولین موبایل اندرویدی خواهد بود که اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. بنابر شایعات، باید منتظر مشخصاتی نظیر نمایشگر 5.5 اینچی (با رزولوشن 1440x2560)، نمایشگر ثانویه همیشه روشن 2.1 اینچی و چیپست اسنپدراگون 820، متشکل از پردازنده 2.15 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 بود.

علاوه بر این، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری، از دیگر مشخصات احتمالی LG V20 هستند. در هر صورت این مشخصات سخت افزاری هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند و برای انتشار اطلاعات رسمی باید تا برگزاری رویداد ال جی منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد امین زائری
    محمد امین زائری | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    این که خوبه مگه چشه این همه ایراد میگیرید

  • sajjad
    sajjad | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    v10که عالیبود
    ببینیم این چی میشه

  • صدرا
    صدرا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    انفجار راکت فالکون و گزارش مالی راکت اینترنت اولویت بیشتری نسبت به بعضی خبرایی که امروز منتشر کردید نداشتند؟

  • m.saeed
    m.saeed | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    قشنگه?

مطالب پیشنهادی