ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی های کامپیوتری ایران تسهیل شد

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای پیش برد اهداف خود فعالیت های کاربردی متعددی را پیش گرفته است. به همین منظور اخیرا سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های کامپیوتری به آدرس irangamejobs.ir به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای پیش برد اهداف خود فعالیت های کاربردی متعددی را پیش گرفته است. به همین منظور اخیرا سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های کامپیوتری به آدرس irangamejobs.ir به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و در دسترس عموم قرار گرفته است. امید است با استفاده از این سامانه روند کاریابی و اشتغال در صنعت بازی تسهیل شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛ این سامانه با اتصال دو قشر کارفرما و کارجوی صنعت گیم به کارآفرینی مناسب کمک می نماید. به نحوی که کارفرما جایگاه ها و پتانسیل شغلی مورد نظر خود را در آن درج کرده و کارجو با دانش بر تخصص و ارایه رزومه لازم می تواند برای دست یابی به آن شغل اقدام کند.

مهرداد آشتیانی معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در رابطه با راه اندازی این سامانه گفت: «بنیاد از ظرفیت های موجود بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می کند و هم اکنون نیز طی توافقی که با سامانه کاریابی مشاغل هنرهای دیجیتال انجام شده، قرار است تمامی رزومه ها و اطلاعات کارجویان و کارفرمایان به سامانه irangamejobs.ir نیز منتقل شود. همچنین گفتگوهای اولیه برای همکاری با مجموعه طراحان سپید به عنوان صاحب امتیاز سامانه گیم جابز نیز برای ارتقای هرچه بیشتر این سامانه و هم افزایی عمومی در این حوزه انجام شده است.»

سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های کامپیوتری فعلا به صورت آزمایشی فعالیت خود را تحت نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای آغاز کرده تا با دریافت بازخوردها و رفع مشکلات احتمالی، به صورت سراسری فعالیت خود را دنبال کند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه نیز رایگان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی