ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس تمام اسپیکرهای JBL از دستیارهای صوتی Google Now و سیری پشتیبانی می کنند

JBL که یکی از شناخته شده ترین و مورد احترام ترین کمپانی های فعال در زمینه تولید اسپیکر به شمار می رود به تازگی در نمایشگاه IFA 2016 اعلام کرده اسپیکرهای Flip 3 ،Charge 3 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

JBL که یکی از شناخته شده ترین و مورد احترام ترین کمپانی های فعال در زمینه تولید اسپیکر به شمار می رود به تازگی در نمایشگاه IFA 2016 اعلام کرده اسپیکرهای Flip 3 ،Charge 3 ،Xtreme و Pulse 2 از دستیارهای صوتی Google Now و Siri پشتیبانی می کنند و از این دستگاه های پخش موسیقی پرتابل می توان به عنوان دستیاری شخصی هم استفاده کرد.

در همین راستا، خریداران اسپیکرهای مورد بحث می توانند با فشار دکمه Multifunction، دستیار صوتی های مورد بحث را فعال کنند؛ ناگفته نماند که دکمه های Play و Pause نیز به طور کاملا حذف شده اند و در عوض با فرمان های صوتی عمل می کنند. کاربران می توانند با فعال کردن سیری یا گوگل ناو، موزیک در حال پخش را تغییر دهند، با دوستان خود تماس بگیرند یا از آخرین گزارش وضعیت آب و هوا باخبر شوند.

JBL می گوید که می خواهد در آینده، قابلیت مورد اشاره را به یکی از استانداردهای اسپیکرهای پرتابل خود تبدیل کند. بنابراین از این پس در صورت خرید هر یک از محصولات جدید کمپانی، امکان کنترل اسپیکر و تغییر موزیک تنها با استفاده از صدای کاربر مهیا خواهد بود. کمپانی مورد اشاره همچنین در حال توسعه اپلیکیشنی به نام JBL Connect نیز هست که اواخر ماه جاری میلادی در دسترس قرار می گیرد.

تصمیم اخیر JBL مبنی بر در دسترس قرار دادن دستیارهای صوتی مختلف روی اسپیکرهایش، دقیقاً همان آینده ای است که گوگل برای صنعت تکنولوژی متصور شده. این کمپانی ساکن مانتین ویو اعتقاد دارد که در آینده، تمام دستگاه های هوشمند از قابلیت برقراری مکالمه با ما بهره مند خواهند بود و به همین جهت، احتمالاً باید بزودی منتظر ادغام دستیارهای صوتی هوشمند در دیوایس های بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی