ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی اپل
تکنولوژی

شاید قابلیت انقلابی آیفون ۸ پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی باشد

بسیاری باور دارند که کمپانی اپل آیفون های امسال خود را با تغییراتی جزئی روانه بازار خواهد کرد و اکثر نوآوری های جدید و انقلابی خود را برای محصول سال آینده اش (با نام احتمالی آیفون ۸) ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

بسیاری باور دارند که کمپانی اپل آیفون های امسال خود را با تغییراتی جزئی روانه بازار خواهد کرد و اکثر نوآوری های جدید و انقلابی خود را برای محصول سال آینده اش (با نام احتمالی آیفون ۸) کنار گذاشته است. اما این قابلیت جدید و متحول کننده چه خواهد بود؟ یک هدست واقعیت مجازی؟

به تازگی پتنتی در دفتر ثبت مالکیت های معنوی کشور آمریکا به ثبت رسیده که سر نخ هایی از این ماجرا را در اختیارمان قرار می دهد، این که شرکت اپل به دنبال توسعه یک هدست واقعیت مجازی اختصاصی است که با تلفن های هوشمند این شرکت کار می کند.

برای پخش صدا و یک درگاه لایتنینگ را نیز شامل می شود. اما تفاوت این محصول با نمونه های موجود در بازار، شباهت بیشتر آن از جهت ابعاد و طراحی به عینک های آفتابی یا ورزشی است.

 

apple-vr-patent

هدست مذکور عملکرد مشابهی با Gear VR کمپانی سامسونگ دارد و علاوه بر آن، هدفون هایی

شرکت کالیفرنیایی پیش از این تمایل خود را به اشکال مختلف برای ورود به بازار جذاب و پر کشش واقعیت مجازی ابراز کرده بود. تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در مصاحبه های اخیر تایید کرده بود که شرکتش با جدیت روی توسعه این فناوری کار می کند.

پتنت مذکور تازه به ثبت رسیده، بنابراین احتمال آن که اولین هدست واقعیت مجازی اپل در مراسم روز ۱۷ شهریور امسال رونمایی شود، بسیار پایین خواهد بود. بنابراین تمام نگاه ها به سمت آیفونی می چرخد که قرار است محصولی متحول شده در میان سری آیفون های اپل باشد؛ آیفون ۸.

البته یک احتمال را هم نباید دور از ذهن داشت، شاید تیم کوک نسخه ای اولیه از این هدست را برای بخش هیجان انگیز «one more thing» در مراسم ۷ سپتامبر کنار گذاشته باشد. باید منتظر ماند و دید ارزشمندترین کمپانی دنیا چگونه ورود خود به دنیای واقعیت مجازی را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    آیفون 7 رو بده بیرون بعد در مورد قابلیت های آیفون 8 حرف بزنه

مطالب پیشنهادی