ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوام باتری متفاوت در Moto Z
تکنولوژی

با برخی از قابلیت های کاربردی مادهای خانواده Moto Z آشنا شوید [تماشا کنید]

کمپانی موتورولا که تحت مالکیت لنوو قرار دارد، چند ماه قبل از موبایل های Moto Z و Moto Z Force رونمایی کرد، و به تازگی نیز از نسخه Play این خانواده پرده برداشت تا سه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

کمپانی موتورولا که تحت مالکیت لنوو قرار دارد، چند ماه قبل از موبایل های Moto Z و Moto Z Force رونمایی کرد، و به تازگی نیز از نسخه Play این خانواده پرده برداشت تا سه گانه اش را تکمیل نماید. حتماً می دانید که یکی از جالب ترین ویژگی های این سری موبایل، قابلیت ماژولار و پشتیبانی از Moto Mod هاست.

چند روز قبل نیز شاهد معرفی ماد دوربین True Zoom از سوی کمپانی معتبر Hasselblad برای این سری اسمارت فون بودیم، و به تازگی نیز دو تیزر تبلیغاتی از سوی موتورولا منتشر شده که ما را با قابلیت های دیگر این ویژگی آشنا می سازد.

گفتنی است با استقبال نه چندان گرم از موبایل نسبتاً ماژولار G5 ال جی، موتورولا توانسته تا حدی خریداران را نسبت به توانایی های متنوع فناوری خود متقاعد سازد. البته هنوز نمی توان پاسخی به این سؤال داد که آیا واقعاً می شود مجموعه ای از Moto Mod ها را همواره در جیب داشته باشیم یا خیر.

در اولین تیزر تبلیغاتی، کاربرد خاص ماد Insta-Share Projector را حین فرار از دست زامبی ها مشاهده می کنید:

در دومین ویدیو نیز شاهد یکی از راه های استفاده از ماد بلندگوی حرفه ای JBL Soundboost هستیم:

با توجه به عرضه جهانی خانواده تلفن های همراه Moto Z از هفته های آتی، باید دید آیا موتورولا-لنوو می توانند در زمینه اسمارت فون های ماژولار موفق باشند یا خیر. گفتنی است خبر لغو پروژه آرا از سوی گوگل نیز می تواند عامل دیگری در موفقیت این سری محصولات باشد.

با این حال، می توان مطمئن بود که اگر پروژه Moto Mod های موتورولا نیز شکست بخورد، تا مدت های مدیدی شاهد تلاش کمپانی های مختلف در زمینه تولید موبایل های ماژولار نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    2کلمه میگم فقط.حرف نداره

  • Mehrdad_Kamali
    Mehrdad_Kamali | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    یعنی الان Z force هم عرضه جهانی میشه؟
    مگه فقط برای اپراتور ورایزون نبود؟

  • mohammad2341
    mohammad2341 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    چه تیلبلیغ های باحالی کلی خندیدم...حتما ببینید???

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    چیزی که مشخصه اینه که، طرح ماژولار موتورولا به مراتب بهتر، تکامل یافته تر و خلاقانه تر از طرح ماژولار LG G5 هست. با توجه به اینکه خیلی اختلاف زمانی تو عرضه هم نداشتن، نمیشه گفت که موتورولا، از LG G5 طرح رو قاپیده و کاملش کرده، بلکه مشخصه که خودش از خیلی قبل داشته رو همچین چیزی کار میکرده و انصافا هم خوب پیاده سازیش کرده، امیدوارم که موفق باشه و موبایل های ماژولار روز به روز بیشتر و خلاقانه تر بشن.

مطالب پیشنهادی