ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واکنش های جالب به بداقبالی گلکسی نوت 7 و مشکل باتری آن

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، به خاطر انتشار گزارشات پراکنده از انفجار گلسی نوت 7 (فبلت تازه معرفی شده سامسونگ) این شرکت فروش تلفن هوشمند یاد شده را متوقف نمود و حتی طی فراخوانی اعلام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، به خاطر انتشار گزارشات پراکنده از انفجار گلسی نوت 7 (فبلت تازه معرفی شده سامسونگ) این شرکت فروش تلفن هوشمند یاد شده را متوقف نمود و حتی طی فراخوانی اعلام کرد که کلیه دستگاه های فروش رفته را از سطح بازار جمع آوری خواهد کرد.

سخنگوی سامسونگ همچنین اظهار داشت که مساله انفجار این کهکشانی به باتری آن مربوط می شود و هم اکنون نیز شرکت مورد بحث مشغول رایزنی با تامین کنندگان است تا مشکل به وجود آمده را رفع نماید.

در هر حال، شرایط به وجود آمده برای سامسونگ اگرچه که ابدا برای مدیران این کمپانی خوشایند نیست اما باعث شده که رقبای آن یا دست کم آنها که روحیه ای طنز پرداز دارند، دست به کار شده و این مساله را با زبان طنز مورد انتقاد قرار دهند.

در ادامه توجه شما را به برخی از واکنش های جالب به این ماجرا جلب می کنیم که در فضای توییتر رخ داده اند.

1- Paul Thurrott (وبلاگ نویس حوزه تکنولوژی)

Funny-Twitter-reactions-to-Samsungs-Galaxy-Note-7-battery-issue

نوت 7 اولین عضو خانواده نوت است که با بدنه ای مقاوم در برابر آب ارائه شده و با در نظر داشتن همین نکته، این وبلاگ نویس در اکانت توییتر خود آورده است: ظاهرا امن ترین راه برای استفاده از این موبایل کاربرد آن در زیر آب است.

2- جیمز جارویس

Funny-Twitter-reactions-to-Samsungs-Galaxy-Note-7-battery-issue (1)

در دهه 1970 میلادی هنرپیشه آمریکایی جیمی واکر با انتشار آلبومی به نام Dyn-o-Mite (همان دینامیت) این واژه را از نوع ابداع کرد و حالا عکس نوت 7 با شکل و شمایل دینامیت در دستان وی توسط جیمز جارویس منتشر شده است.

3- نوت 7 در کنار کپسول آتش نشانی

Funny-Twitter-reactions-to-Samsungs-Galaxy-Note-7-battery-issue (2)

تصویری که مشاهده می کنید کاملا واقعی است و از یک فروشگاه که مشخص نشده موقعیت دقیقش کجاست در فضای مجازی دست به دست می شود.

4- نوت 7 در قابی شبیه به نارنجک

Funny-Twitter-reactions-to-Samsungs-Galaxy-Note-7-battery-issue (3)

تصویر که در ادامه می بینید نوت 7 را در داخل قابی شبیه به نارنجک نشان می دهد.

5-حفظ ایمنی در زمان شارژ نوت 7

Funny-Twitter-reactions-to-Samsungs-Galaxy-Note-7-battery-issue (4)

این عکس را هم کاربری در مورد نحوه صحیح و ایمن شارژ کردن نوت 7 روی اکانت توییتر خود منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (63 مورد)
  • Mohammad7643
    Mohammad7643 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    هی گفتم دیسلایک نکنین جواب بدین...باز دیسلایک کردن...جوابی ندارین لطفا دیسلایک نکنین فقط لاااااایک?

  • mohammad23411
    mohammad23411 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    ببخشید بچه ها...همشون یکین یعنی از این سه تایی که صفحه رو پر کردن?...همشون یکین...فقط چون کلی تایپ کرده بودم و هی ارسال میکردم ولی نمیومد چند بار ارسال کردم...ولی شما یکیش رو بخونین کافیه...فقط تا آخر بخونید و اگه خواستین لایک کنین ، ولی دیسلایک نکنین...جواب بدین☺☺ با تشکر ???

  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    هر شرکتی یه تخصصی داره.ایسوس و ایسر تخصصشون لپ تابه.سونی نمایشگر و دوربین،سامسونگ و الجی لوازم خانگی. و این بین یه تعداد تخصصشون موبایله مثل اچ تی سی و بلک بری.حالا با اونا که تازه اومدن مثل هواوی و شیائومی کاری نداریم ولی شرکتی که یه تخصص دیگه داره بیاد موبایل بسازه نمیتونه به نحو احسن کارشو انجام بده.

  • mohammad23411
    mohammad23411 | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    اونایی که هی به فن های سامسونگ راجب نوت ۷ تیکه میندازند...
    خدایی یه سوال دارم هر کی تونست یه جواب قانع کننده بده من به شخصه ازش تشکر میکنم...
    کدوم گوشی محیط امن KNOX داره؟؟؟ کدوم گوشی یه استور مثه گلکسی اپس داره که اکثر برنامه ها رو تو خودش داره و راحت میتونی پرداخت درون برنامه ای انجام بدی حتی با کارت های شتاب ایران و از توسعه دهنده آن برنامه با این کار حمایت کنی؟؟ در صورتی که شاید اون بازی ( مثل اکثر بازی های گیم لافت یا الکترونیک آرتز ) در گوگل پلی تحریم شده باشد و اجازه دانلود نداشته باشید؟؟؟ کدام گوشی هوشمند برنامه ی مدیر هوشمند داره که نیاز کاربر رو به برنامه هایی مثل Clean master یا برنامه های آنتی ویروس ، برطرف میکنه؟؟؟ مدیر هوشمند یک آنتی ویروس مک آفی درون خودش داره که نیاز اونایی که گلکسی دارند رو به آنتی ویروس برطرف میکنه...بخش پاکسازی حافظه داره که فایل های به درد نخور رو پاک میکنه...بخش پاکسازی رم داره که موقع اجرا بازی ها فرآیند های اضافی رو میتونی توش با یک کلیک ببندی و حافظت رو برای اجرای بازی آماده کنی...حالا این به کنار اصلا...یک بخش مدیریت باتری داره که توش میتونی شارژ سریع رو توش فعال یا غیر فعال کنی( برا اونایی که نمیخوان گوشیشون داغ بشه ) و میتونی برنامه هایی که میخوای موقع زدن رو دکمه " پاکسازی همه " توقف اجباریش کنه ( برخلاف ویژگی Dose که فقط فرآیند رو میبنده و برنامه دوباره میتونه هر وقت خواست و یا حتی دو ثانیه بعد به راحتی اجرا شه) و با اینکار ، کاری کنه که فقط فرآیند های برنامه مورد نظرش فقط وقتی دوباره برنامه رو باز کرد دوباره شروع به کار کنه ( مثل پیام های تلگرام که برای بعضی ها هر ثانیه بالای صفحه میان و کاربر رو عصبانی میکنن که با استفاده از این ویژگی تا زمانی که تلگرام رو باز نکنی دوباره هی بهت پیام نمیده) و همه ی اینها به کنار...کدام گوشی قابلیت این را دارد که همزمان با زدن یک دکمه " پاکسازی همه " ( اگر مثلا ۳۰ برنامه را برای توقف اجباری انتخاب کرده باشید ) ۳۰ برنامه رو به طور همزمان ببنده ، رم رو پاکسازی کنه ، فایل های اضافی رو پاک کنه... و به کل مصرف باتری رو بهینه کنه یا باعث شارژ سریع تر گوشی بشه و یا گوشی رو برای اجرای یه بازی سنگین آماده کنه؟؟؟
    کدوم گوشی وقتی گوشی یکبار خاموش روشن میشه به طور خودکار با احتمال به اینکه شاید گوشی ویروسی شده باشه به طور خودکار گوشی رو اسکن میکنه؟؟؟
    کدوم گوشی یه برنامه به خصوص ( Game mode) رو به طور پیشفرض با حجم تنها چند کیلوبایت در برنامه های پیشفرضش قرار داده تا هر وقت که فهمید کاربر گیمر هست بهش پیشنهاد نصب Game tuner یا Game tools رو بده تا به راحتی و بدون نصب برنامه دیگری از بازیش فیلم تهیه کنه و به اشتراک بذاره...و بازی هایی که بیشتر نصب شدن یا کارب زمان بیشتری رو توش گذرانده یا بر اساس دانلود در روز به صورت دسته بندی شده ببینه و بازی محبوبش رو پیدا کنه ؟؟؟ یا رزولیشن صفحه اش رو (اگر بازی لگ داشت که مطمئنم حداقل تو پرچمدارانش نداره) اگه خواست بیاره پایین تا بازی روون تر اجرا شه و لگ نداشته باشه... یا اگه خواست حتی فریم ریت بازی رو پایین بیاره؟؟؟
    و در آخر...کدوم برند هست که خود گوگل در یک اعلانیه گفته که :
    " اگر یک گوشی امن میخواهید حتما از برند های نکسوس یا سامسونگ استفاده کنید چون آپدیت های امنیتی بسیار سریع برای این گوشی ها عرضه میشود و شما را از خطر هک یا دسترسی به اطلاعاتتان توسط افراد ناشناس حفظ میکند " ؟؟؟
    فن های سامسونگ اگه موافق بودن لایک کنن...نخواستن هم لایک نکنن...ولی اونایی که طرفدار برند های دیگن خواهش میکنم دیسلایک نکنن...جواب بدن و حرفشون رو بزنن..
    دیجیاتو...خواهش میکنم نظرم رو بذار...
    و ببخشید که خیلی طولانی شد☺
    دیجیاتو ممنون که میذاری واقعا ده بار فرستادم دریغ از یکبار نشان دادن??? حالا بقیه به برند های دیگه و فن های اونا فحش بدن و مسخرشون کنه اشکال نداره نظر طولانی و کامل باشه اشکال داره???

    • mohammad23411
      mohammad23411 | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

      .

    • mohammad23411
      mohammad23411 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

      خدا رو شکر بعد عمری گذاشت???

    • Mohammad7643
      Mohammad7643 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

      هی میگم اونایی که میخوان دیسلایک کنن دیسلایک نکنن جواب بدن باز دیسلایک کردن???...د آخه اگه حرفی داری بزن مخالفت نکن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی