ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه ال جی در نمایشگاه IFA 2016

شرکت ال جی که همچون سامسونگ حضور پر رنگی در بازار ایران دارد، متاسفانه به سان رقیب دیرینه اش در حوزه موبایل درخشش خوبی نداشته و با وجود عرضه محصولات متفاوتی نظیر جی 5 [پرچمدار اخیر آن] که به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

شرکت ال جی که همچون سامسونگ حضور پر رنگی در بازار ایران دارد، متاسفانه به سان رقیب دیرینه اش در حوزه موبایل درخشش خوبی نداشته و با وجود عرضه محصولات متفاوتی نظیر جی 5 [پرچمدار اخیر آن] که به لحاظ کیفیت و قابلیت چیزی از رقبایش کم ندارد، نتوانسته جای پای محکمی را برای خود در این بازار آشفته و شلوغ دست و پا کند.

پیشتر انتظار می رفت که این کمپانی G Flex 3 را برای رونمایی در جریان نمایشگاه IFA 2016 آماده کرده باشد که متاسفانه این اتفاق نیافتاد و هنوز نمی دانیم که تاریخ دقیق معرفی این محصول چه زمانی است. حالا اما برپایه برخی خبرها پیش بینی می شود که این کمپانی روز چهارشنبه همین هفته پرده ها را از روی موبایل V 20 بردارد که انتظار می رود تحولی اساسی را در جایگاه فعلی آن در بازار موبایل پدید آورد.

اما با وجود تمام این بداقبالی ها، ال جی در برهه کنونی، از جمله برندهای محبوب گروه لوازم خانگی به شمار می رود و در همین ایران خودمان محصولاتش از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا انواع تلویزیون و جاروبرقی طرفداران زیادی دارند و چندی پیش هم در برلین چشم بادامی های کره ای یخچال هوشمند بهره مند از ویندوز 10 خود را به نمایش گذاشتند.

از زیاده گویی در این باره پرهیز می کنیم و در ادامه توجه شما را به ویدیوی اختصاصی دیجیاتو از غرفه این شرکت در IFA 2016 جلب می کنیم که به خاطر نمایش محصولاتی نظیر ماشین لباسشویی بدون لرزش توجه خیلی ها را به خود جلب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    من به بار دنبال مارک نرفتم جی ۴ رو خریدم فقط پردازنده و دوربینش خوب بود✋رابطه کاربریش که اصلا حال نکردم بدنه چرمیش هم بعد ۱ ماه خراب شد(مخصوصا گوشه هاش)

    • bagher
      bagher | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

      منم جی 3 دارم...باطری داغون.نور صفحه نمایش کم.جنس پلاستیک و نچسب.فضای کاربردی سنگین و زشت.ببینم الجی وی 20 چی از آب در میاد بخرم.

  • Pedram Zarei
    Pedram Zarei | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    بدبخت هر کاری میکنه گوشی هاش فروش نمی ره....... خواهشا دنبال مارک رفتن رو کنار بزارین و واقع گرا باشید( خطاب به تعصبی ها)

مطالب پیشنهادی